Това бе началото, месец 02.2015 г.
(http://s13.postimg.org/908fzir9j/DSC_5914.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s1.postimg.org/om4dspjtb/IMG_20150418_144750.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s27.postimg.org/cxhpa044z/DSC_6012.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s1.postimg.org/6kl8uwpsf/IMG_20150623_124821.jpg) (http://postimage.org/)
Благодарение на Светльо се сдобих с това:
(http://s22.postimg.org/rr9159pkh/IMG_20150623_152042.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s7.postimg.org/6dluuahiz/IMG_20150702_194159.jpg) (http://postimage.org/)
За съжаление късно разбрах, че е трябвало да скъся и закривя края на тръбата на задното гърне и след едно магистрално пътуване:
(http://s8.postimg.org/wwa2cpx45/IMG_20150706_181353.jpg) (http://postimage.org/)
Сега сме така:
(http://s23.postimg.org/9v3fr0kqj/IMG_20150724_102404.jpg) (http://postimage.org/)
Благодарение на форума успях да сменя много дреболии, които бяха счупени или липсваха. Също така направих шумоизлация на вратите и пода, но нямам снимков материал. Използвах битумна лента "Flash band" и преди съм я ползвал и съм доволен и К флекс самозалепваща изолация 20 мм отгоре.
Това(гумите на спирачката и съединителя) е от бг фирма по 3.5 лв./бр., доволен съм...
(http://s27.postimg.org/jgjqeev3n/IMG_20151125_090056.jpg) (http://postimage.org/)
И малко от интериора:
(http://s9.postimg.org/7n9zarnn3/IMG_20150613_182806.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s16.postimg.org/ezryxy4f9/IMG_20150613_182855.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s2.postimg.org/91e6c6ibd/IMG_20150706_085000.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s2.postimg.org/ruzz96gjd/IMG_20150724_102545.jpg) (http://postimage.org/)
Много хубаво мондео, а и е видно, че се грижиш за него. Нещо по интериора правил ли си?!
Сменил си таблото, за да имаш среден разход и сега ти свети ESP-то? :)
По интериора не съм пипал нещо основно, сложил съм малко карбоново фолио на централната конзола, монтирах автопилот, но още не е активиран, монтирах плафон на тавана за задните пасажери и навсякъде съм с лед крушки.
Pyrhel, таблото е сменено заради трипа( аз нямах) и е от автоматик. Свети esp, защото нямам и няма как да го активирам/дезактивирам. Не ми остава време да ти се обадя за да отстраним това и да активираме автопилота. Исках да те питам ако сложа моето оригинално табло ще може ли да вземем данните от него и да се прехвърлят на това?
Кои лампи да светят/не светят се прехвърля като инфо, да :)
И аз сменях таблото....на новото има лампа за есп, но не ми свети постоянно. За темпомата...имаше ли окабеляване ?
Имаше всичко както е обяснено в темата за поставянето на такъв. Аз само смених превключвателя на спирачката и добавих този на съединителя и еърбега с копчетата.
Браво колега добре се грижиш за колата, а да те питам от коя фирма си купил гумите за педалите ... ^-^
Браво, добра работа! :)
Гледам, че на волана си сложил калъф. Аз съм със същия, но разглобих сивите пластмасти от волана и подпъхнах отдолу калъфа. Опитай да го направиш, много добре се скриват дебелите ръбове. :)
Цитат на: ValkataFF в 07 Декември 2015 11:06:31
Браво колега добре се грижиш за колата, а да те питам от коя фирма си купил гумите за педалите ... ^-^
Надявам се да не се приема за реклама- фирма Авто бим, имат и сайт.
Septerra ще си поръчам такъв от естествена кожа, защото този го бях взел за проба дали ще ми допадне и тогава ще пробвам как стои ( не е ли малко мястото за да се побере там?)
Побира се перфектно, щракват пластмасите много добре. :)
Цитат на: Mondeicho в 07 Декември 2015 22:01:32
Надявам се да не се приема за реклама- фирма Авто бим, имат и сайт.
Septerra ще си поръчам такъв от естествена кожа, защото този го бях взел за проба дали ще ми допадне и тогава ще пробвам как стои ( не е ли малко мястото за да се побере там?)
А те универсални ли са ? Защото им званях и казаха че имат са универслани .
По размер(диаметър) трябва да са.
Нещо този с когото си разговарял не разбира или не е обяснил добре. За форд са, мисля че стават и за други модели, но си пасват 1:1. Ще погледна дали пазя опаковката за да стане по лесно.
(http://s17.postimg.org/8lhfis233/tmp_18624_KGr_Hq_V_q0_FCz_HCw_Q5_BQzeu_897w_60_1.jpg) (http://postimage.org/)
След като вчера чух прословутото съскане се оказа, че съм скъсал маркуча от egr клапана. Някой да е слагал от тези силиконовите?(интересува ме качеството и дали издържа, защото като цена е доста приемлива, не повече от 60 лв., при 200 лв. от МП?)
Време за пастиране и полиране с трите основни пасти на 3М и полирмашина:
(http://s11.postimg.org/shdvhxknn/IMG_20151107_164302.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s24.postimg.org/mzvvur8bp/IMG_20151107_131627.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s7.postimg.org/6dutnqtuj/IMG_20151107_131620.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s7.postimg.org/dsfk2dqcb/IMG_20151107_164230.jpg) (http://postimage.org/)
пу пу пу пу да не му е уроки ;) И аз искам полиране ... :( Идвам ти на гости :P Драскотини да не вижда сега лака ;)
Глезотийки, които ги нямахме:
(http://s24.postimg.org/728hcaip1/IMG_20151205_122643.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s11.postimg.org/hgrx4e76b/IMG_20151214_082001.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s8.postimg.org/3pn9lk0qd/IMG_20151213_163039.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s11.postimg.org/gh1m8os0j/IMG_20151214_081928.jpg) (http://postimage.org/)
Идвай тя машинката е да се използва, благодаря за пожеланията, но тук никой почти не го е грижа за чуждата кола и затова имам достатъчно драскотини...
След смяната на двата термостата съм много доволен- стрелката и при парно и климатроник не мърда от средата и колата загрява доста по бързо, приблизително за 10 км, преди това и след 30 км не достигаше средата.
Стария голям термостат с кутийката на новия:
(http://s8.postimg.org/ghzdsgi11/IMG_20151218_163106.jpg) (http://postimage.org/)
Свалих и всмукателния колектор за профилактика и се оказа, че от подгревните свещи работи само една, затова и се смениха всичките. Замерването го правихме с мултицет и след това свалени с акумулатор:
(http://s8.postimg.org/71e5zknk5/IMG_20151218_135507.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s16.postimg.org/j6opvhwkl/IMG_20151218_135535.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s22.postimg.org/43gqggupt/IMG_20151218_160548.jpg) (http://postimage.org/)
Бравоска ;) Колектора беше ли пълен с мизерия ? Аз като сменях свещите не беше много зацапан колектора.
Не беше. Предишния собственик твърди, че е бил чистен преди 50 000 км. ЕГР -а беше значително по зацапан. Аз не усещам разлика във вървежа или работата на двигателя преди и сега след почистването, но поне съм спокоен, че там всичко е наред.
Свещите горе-долу на колко километра/години са и лесно ли се отвиха, че аз мойте исках да ги сменя, защото не съм ги пипал откакто е купена колата.
на мондео се отвиват лесно ,но това дали важи за фиеста 1.4 не знам
Нямам си и на представа на колко са, но са оригинални. Иначе се развиха много лесно.
Днес се престраших да разглобя дясното странично огледало, защото не му работеше подгрева. Огледалото е с прибиране и му смазах колелцата на моторчетата, които вървят по пластмасовия гребен за да не се окаже в един момент, че ще се изяде колелцето или гребена (и двата пластмасови). Смазах и мястото, където е оста за прибиране на цялото огледало към стъклото. Клемите за подгрева бяха клеясали, изчистих ги, проверих че стига ток до тях и сега всичко е наред. Свалих го като го дръпнах от страната на клемите(горе вдясно) и стъклото излезе от штифтовете.
(http://s7.postimg.org/aki1x1gi3/IMG_20160110_132927.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s9.postimg.org/a0jvybf2n/IMG_20160110_132918.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s13.postimg.org/4vkvoj63r/IMG_20160110_132910.jpg) (http://postimage.org/)
Една снимка от ,,почистената" ни столица:
(http://s11.postimg.org/qds3scfeb/IMG_20160117_105039.jpg) (http://postimage.org/)
Цитат на: Mondeicho в 27 Януари 2016 01:39:24
Една снимка от ,,почистената" ни столица:
(http://s11.postimg.org/qds3scfeb/IMG_20160117_105039.jpg) (http://postimage.org/)
Toва да не е в Мусагеница, над пазара? Там беше същата картинка уйкенда
Ех, че хубаво мондео. Браво.
Благодаря за похвалата Ihovahi, колкото до мястото намира се на улицата до стадион Раковски
Хайде да се похваля с новата придобивка:
(http://s11.postimg.org/qxiqom0yr/IMG_20160128_152317.jpg) (http://postimage.org/)
Сега изглежда по стилно (hrn)
А, честито :) На мен ми се откърти "закопчалката" на подлакътника :D Какъв зор е вдияла .....Но няма да търся нова :) така ще си карам ;)
Айде честито. Хубав подлакътник 8)
Благодаря. Моята беше счупена на стария, а сегашната си закопчава и не хлопчи.
Нещо, което не можах да намеря дълго време на сносна цена:
(http://s9.postimg.org/zb4vrh0dr/IMG_20160129_094300.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s23.postimg.org/7jlg1jcjv/IMG_20160129_094326.jpg) (http://postimage.org/)
Ей тези неща искам и аз да ги намеря на хубава цена. Честито. Много хубав ъпдейт.
Супер са ;) Че ги няма за комби....
Тук в БГ трудно се намират, а исках да ги взема оттук за да съм сигурен, че нямат дефекти.
Колкото до комбито виждал съм снимки , но май е рядко срещано.
колеги в ибей и в алиекспрес има комплекти такива лайсни с много добро качество и цена.ще ви намеря линка да видите ^-^
Ако го пуснеш ще е по лесно за тези, които търсят...
Само да кажа, че за седана и хечбека лайсните се захващат с щипки за уплътнението на малкия заден прозорец (ако можете си го набавете и него когато взимате от морга).Изглежда така:
(http://s9.postimg.org/k31lpna5r/IMG_20160126_110715.jpg) (http://postimage.org/)
Много е яко! И аз съм навит отдавна.
За комби, говорил съм с хора от морги в Англия, могат да се преправят с малко рязане лайстните от седан или хеч за комби, но трябва да се залепят отзад със силикон, например.
Не съм сигурен ако се реже как би стояло като завършен вид.
Аз доколкото знам, за комби няма оригинална таква хром лайсна ;) За това сигурно се преправя
Виждал съм на снимки, но не съм сигурен дали са оригинални или преправяни.
няма оригинално .. вижте примерно комби титаниум или Гия - няма
Значи тези с комбитата могат да завиждат. Незнайно защо от Форд са решили така....
Чудесно изглежда. Аз преди 2 месеца си закупих същите лайсни но продавача не ме разбрал че ги искам с уплътненията и ми ги е пратил само тях, естествено с изпочупени щипки. Цената беше смешна ис за това не му ги върнах, но все още се чудя как да ги закрепя здраво към моите уплътнения за да не излетят при по висока скорост!
Аз като ги сравних набързо с моите гумени ми се видяха доста различни. Не съм сигурен дали могат да се напаснат по някакъв начин. Ако успееш да ги закрепиш според мен задължително трябва и силикон да им сложиш за да е по здраво.
Хайде да се похваля:
(http://s16.postimg.org/cc1eyurv9/IMG_20160229_174851.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s7.postimg.org/a04c5jsy3/IMG_20160229_174859.jpg) (http://postimage.org/)
Честито за капачките. Трудно се намират...
Абе трудно...аз за малко да си набера ...ама ме видяха :)
Да, обикновено ги взимат бързо, но последния път бях пръв (rofl)
аз за това не ви отворих капака на събирането ,щото имам :))
Капачетата са с номера 1212605 и 1212604 общо на цена около 22 лв. в Мото Пфое.
@Alexi аз докато се усетя и
@Dmitarcho вече ми беше свил едното капаче :)) :)) :))
По 15 лв./бр. бяха септември миналата година когато питах в МП.
На същата цена, която е написал Миро ги взех миналата година от МП.
Това сложих преди няколко дни, светят еднакво( цена 1$ от АлиЕкспрес):
(http://s17.postimg.org/6jhvcxo8f/IMG_20160229_184622.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s27.postimg.org/ao6b3h2o3/IMG_20160229_184630.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s27.postimg.org/fy67xnglf/IMG_20160229_190225.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s27.postimg.org/piuwhnc8z/IMG_20160302_073300.jpg) (http://postimage.org/)
Вместо тези, от които не съм доволен защото прекъсваха и едната светеше по слабо не знам на какъв принцип:
(http://s22.postimg.org/kpn9ymccx/IMG_20160229_190058.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s22.postimg.org/imcuqyck1/IMG_20160229_190110.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s22.postimg.org/z7kh6m3o1/IMG_20160229_190132.jpg) (http://postimage.org/)
Хайде малко да се поизплакнем:
(http://s29.postimg.org/e0jldhi9j/IMG_20160326_105757.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s13.postimg.org/dlq3flxvr/IMG_20160326_105805.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s13.postimg.org/5qfk0so93/IMG_20160326_105855.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s13.postimg.org/ivv26wi4n/IMG_20160326_105900.jpg) (http://postimage.org/)
И аз мих мотора миналата година .... все още си е чистичък .. като нямам кора под мотора :)
Аз имам кори, но не се престрашавах нещо.Оказа се, че няма проблеми :-*
И аз не мога вече две години да се престраша, а е супер прашен целия. :)
Няма какво да се плашите :) Смело на автомивката...сега както е топло времето - ще съхне за нула време
Да определено не го жалих и пръсках навсякъде с пароструйката и преди това с препарат за двигатели. Всичко си е наред 2 седмици по-късно.
Да се похваля с малко хром:
(http://s15.postimg.org/e6gqxlk63/IMG_20160406_192807.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s15.postimg.org/6qcfeoq57/IMG_20160406_192839.jpg) (http://postimage.org/)
Това е много интересно :o
От днес и аз съм с последния фейс решетчица:
(http://s18.postimg.org/7l0powxsp/IMG_20160412_194556.jpg) (http://postimage.org/)
Днес ме предаде акумулатора. Не знам на колко години е, но падна заради забравени паркинг светлини. Последва зареждане със зарядно и така няколко дни докато отказа тотално. Взех си това след препоръките на майстора ми:
(http://s31.postimg.org/oxlaho9e3/image.jpg) (http://postimage.org/)
Мислех, че само гуми правят тези (rofl)
На височина е 175 мм, 72 Аh, стартов ток 640 А.
Ще видим как ще се държи.
Алтернатора зарежда на 14.5 V
Да те изкара дълги години ;)
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Дано, благодаря за пожеланието!!!
Благодарение на Рyrhel вече имам активиран автопилот (bow) и си има индикация на дисплея
Така и така свалях таблото с уредите и смених крушките с диодни. Запази се и намалението и увеличаването на осветлението. Сложих тези крушки:
Малките са от Омега лайтс и струват по около 1 лв.
(http://s32.postimg.org/lugjd90yd/IMG_20160428_083203.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/5tny0a32t/IMG_20160428_083245.jpg) (http://postimage.org/)
Големите са от Алиекспрес и са по 0.60 стотинки:
(http://s32.postimg.org/b1xdnkhed/IMG_20160428_083023.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/4t7gg8ufp/IMG_20160428_083055.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/z6thrjcb9/IMG_20160428_083104.jpg) (http://postimage.org/)
Стана така:
(http://s32.postimg.org/q9jsr5udx/IMG_20160428_200109.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/l0ortabyt/IMG_20160429_094940.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/5uiq2clxx/IMG_20160429_095041.jpg) (http://postimage.org/)
Всъщност,ти нямаше изобщо автопилот,но си успял успешно да го подкараш?
Да сложих ключетата на педалите и еърбега с копчетата, активирахме го и сега му се наслаждавам. По инсталацията имах прекарани всички жици както в темата за автопилота и не съм пускал никави допълнителни. Късмет явно.
Хайде от днес и аз с летните нови гуми и боядисани джанти вече светли:
(http://s32.postimg.org/k9ks4rs6d/tmp_16687_IMG_20160503_191358_1074195212.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/met15balh/tmp_16687_IMG_20160503_191408_2134970306.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/ipv2h3jol/tmp_16687_IMG_20160503_1913122032232735.jpg) (http://postimage.org/)
Гумите са Dayton 320 D Evo -215/55/17
Много елегантно стоят джантите! (thup)
Екстра изглежда колата.
(fe) (hrn)
Хайде и фолио Llumar за детето:
(http://s32.postimg.org/5bwqaosd1/tmp_31141_IMG_20160510_175427_1074195212.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/rakrexfo5/tmp_31141_IMG_20160510_1754071563683906.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/9260efzx1/tmp_31141_IMG_20160510_175352944250312.jpg) (http://postimage.org/)
Много отваря визията това фолио на светъл автомобил ;) Много добре е станало ;)
по принцип не харесвам слагането на джанти от друг модел ,но в случая стоят доста прилично ,а и решаваш проблема с тесните оригинални джанти на Мк3 и имаш голям избор от гуми
Аз с тези я взех и това ми хареса, че са с по голямо J и стават и по широки гуми. За зимните ще взема едни 16 ки за модела си.
Почистване на дебитомера, не съм имал някакви проблеми, но профилактично реших да го направя:
(http://s32.postimg.org/45c24wlqt/IMG_20160515_135648.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/gvu2n7xud/IMG_20160515_135700.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/sepf57lzp/IMG_20160515_142841.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s32.postimg.org/sdfhbsk5x/IMG_20160515_142917.jpg) (http://postimage.org/)
Само пръсках със спрея, защото препоръчват да не се пипат датчиците. Падна малко мръсотийка, но в интерес на истината не забелязвам промяна в колата. Поне съм спокоен, че съм го почистил.
Доколкото знам дебитомер се чисти с контактен спрей, а не с такъв за карбуратори. Дано не си му навредил.
Контактния спрей е за друго. Точно със спрей за карбуратори се чисти нагар. Може и с машинен за почистване. А най хубаво с бензинче/нафта.
Имам и контактен, но той наистина е за други неща. Този си мирише на бензин и затова действах смело. На флакон ми хареса заради това, че е под налягане и ще продуха по добре. Няма проблеми с дебитомера засега.
Днес за подобряването на рекорда падна голямо чакане и като пропусна негативите беше едно приятно изживяване:
(http://s33.postimg.org/826ui4aen/IMG_20160604_112020.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/p8zriw52n/IMG_20160604_092555.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/vsazesasv/IMG_20160602_215803.jpg) (http://postimage.org/)
Цитат на: Mondeicho в 10 Декември 2015 03:24:30
(http://s17.postimg.org/8lhfis233/tmp_18624_KGr_Hq_V_q0_FCz_HCw_Q5_BQzeu_897w_60_1.jpg) (http://postimage.org/)
След като вчера чух прословутото съскане се оказа, че съм скъсал маркуча от egr клапана. Някой да е слагал от тези силиконовите?(интересува ме качеството и дали издържа, защото като цена е доста приемлива, не повече от 60 лв., при 200 лв. от МП?)
Купувай го и не се замисляй.Силиконовия го сложих на 37к км. ,а продадох колата на 100к км,и никога повече не съм чувал съскането.Дадох маркучите на новия собственик ,в комплект с колата,ако се наложи да ползва и другите,защото аз си купих цял сет от Йбей.
Аз вече си го взех, защото го бях решил и понеже нямаше отзиви си казах, че ще го изпробвам. Сега седи в багажника на стенд бай.
Скоро смених и хидравличната течност с такава, която покрива спецификациите на Форд. Свалих и измих казанчето, че беше малко мръсничко:
(http://s33.postimg.org/mfcbkhacv/IMG_20160515_135030.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/5lz58pvov/IMG_20160515_135042.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/uujz2e0mn/IMG_20160515_160024.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/r2myzzn3j/IMG_20160515_160103.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/l2umilcxb/IMG_20160515_160111.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s33.postimg.org/mxc2e2pbj/IMG_20160515_160121.jpg) (http://postimage.org/)
Смених го профилактично, след това не забелязах някакви съществени промени в лекотата на въртене или в шума на помпата. 1 л беше достатъчен, старата течност я източих като на изгасен двигател въртях волана неколкократно до крайно положение. Като се сложи новата течност се върти на запален двигател поне 15-20 пъти пак до крайно положение докато спрат да излизат балончета-така системата е обезвъздушена.
Аз сменях хидравличната течност в МП....мисля, че същата наливат и там.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
а мръсна ли беше старата .. моята си стои червена и бистра аз поне не съм я сменял
Малко по тъмна от тази която налях, но беше мръсно казанчето и ме дразнеше да го гледам такова. Иначе няма промяна в поведението на волана и системата като цяло. Чисто профилактично занимание.
Понеже имах проблем със синхронизатора на втора скорост и напоследък почти спря да се включва без хъркане смених цялата скоростна кутия. Сега вече всичко е наред 8) . Сложих 75W90 пълна синтетика. Кода на старата кутия беше CD на тази е CA с дата на производство 2006 г.
Здрасти колега. Ако може да те питам за задната броня, видях че в началото като си я взел е да го кажем "нормалната" за модела като моята, а после си сложил тази другата броня със допълнителните светлини. Та въпроса ми е за връзването на тези стопове от къде си дръпна кабели нови ли пуска как точно си го направил ако можеш да кажеш, че май ще ми предстои да се сменям и аз задната броня а тази стои много по добре на колата. Благоаря
Тази е от последния фейслифт и трудно се намира, дано успееш. Тези стопове не светят те са светлоотразители. Ако си намериш и добавката (със светлоотразителите) можеш само нея да я смениш. И НАЙ ВАЖНОТО Е ДА СКЪСИШ И ИЗКРИВИШ ТРЪБАТА НА ЗАДНОТО ГЪРНЕ защото тази добавка слиза по надолу от старата и ауспуха я топи като я настъпваш.
Ясно, т.е. мога да си взема нова броня, но към нея да си прекрепя тази добавка, а да питам стоповете целите ли си сменял или има възможност само за смяна на капака с тази хром лайсна.
Не ти трябва нова броня, добавката става и на старата. Захващането при подкалника зад гумата е малко по различно, но ще го нагодиш. Стоповете се сменяват целите, няма откъде да намериш само външната част с хрома.
Хайде отново в играта след възстановяване на стопената добавка и боядисаната дръжка с хрома за задния номер:
(https://s4.postimg.org/cgbd8t70t/IMG_20160819_083836.jpg) (https://postimg.org/image/i4hnzpbd5/)
(https://s3.postimg.org/3tgvgp7k3/IMG_20160819_083852.jpg) (https://postimg.org/image/ico0i40ov/)
(https://s16.postimg.org/5bliehfat/IMG_20160826_081125.jpg) (https://postimg.org/image/bcj7bk1wx/)
Сдобихме се с по къса антена, че оригиналната ме дразнеше с голямата си дължина:
(https://s10.postimg.org/te06jckrd/IMG_20160831_183435.jpg) (https://postimg.org/image/rm77og1ed/)
(https://s18.postimg.org/xc1n9q0rt/IMG_20160831_183424.jpg) (https://postimg.org/image/v7ha8mz51/)
(https://s17.postimg.org/sw52r100f/IMG_20160831_183419.jpg) (https://postimg.org/image/biusc64p7/)
Засега нямам проблеми със сигнала от различните радиа. Цена 6.50 лв. от бг търговец по съвет на колеги от форума.
След като ми се разви болта на планката с тръбите за климатика над компресора последва нов болт и пълнене с фреон. Отново е хладинка...
(https://s9.postimg.org/jj35tzvjz/IMG_20160828_1529%3Cbr%20/%3E38.jpg) (https://postimg.org/image/t3msgvkvv/)
(https://s17.postimg.org/4deqzcdf3/IMG_20160828_152924.jpg) (https://postimg.org/image/bgmmeyiuj/)
Имам си и силиконово калъфче от Алиекспрес за 1 $, тук гледам ги продават за 12 лв. (rofl):
(https://s16.postimg.org/4n6jxcl9x/IMG_20160904_070827.jpg) (https://postimg.org/image/m0guc7gkx/)
(https://s21.postimg.org/eeqr8rb2v/IMG_20160904_070725.jpg) (https://postimg.org/image/qtdj932kz/)
(https://s17.postimg.org/zdrxiampr/IMG_20160904_070654.jpg) (https://postimg.org/image/hnq8x994r/)
(https://s11.postimg.org/ndwzr0ylf/IMG_20160904_070706.jpg) (https://postimg.org/image/aza7qp733/)
Малко глезена работа, но си я харесвам :
(https://s14.postimg.org/6b2g28itd/IMG_20160908_172920.jpg) (https://postimg.org/image/u21tkcj0d/)
(https://s21.postimg.org/s58uw376v/IMG_20160908_195619.jpg) (https://postimg.org/image/rfq2jq6n7/)
Хайде и едно отделение за очила като екстричка:
(https://s17.postimg.org/l0z4psfpr/IMG_20160911_120231.jpg) (https://postimg.org/image/niavx1zm3/)
(https://s11.postimg.org/p8mqyku0z/IMG_20160911_120210.jpg) (https://postimg.org/image/4bqitwvzz/)
Добре де, защо не ползваш оригиналното отделение за очила или ти трябваше допълнително!?
Защото не ми е достатъчно, разбира се! :))
Вече имаме и лед крушки за халогените, които използвам основно за дневни светлини, а сега са и в един цвят с ксенона:
(https://s9.postimg.org/4pr4j0sun/Screenshot_2016_09_13_09_57_03.jpg) (https://postimg.org/image/sgqi14t1n/)
(https://s13.postimg.org/vq9njw2vr/Screenshot_2016_09_13_09_57_17.jpg) (https://postimg.org/image/r4djbjhcj/)
И тук вече на автомобила:
(https://s10.postimg.org/vq2g8vrk9/IMG_20160911_213906.jpg) (https://postimg.org/image/7mbokl939/)
(https://s14.postimg.org/hgi569ssx/IMG_20160911_213957.jpg) (https://postimg.org/image/9nrheamtp/)
Светят една идея по силно от халогенните. Китаеца твърди, че били по 40 W, дали е така няма как да измеря, но съм доволен, през деня се виждат много ясно.
Много тарикатски изглеждат - жълта светлина ли правят или по-студена? И откъде ги взе, ако не е тайна. :)
На снимката от сайта изглежда жълто иначе по спесификация отговаря на 6000К, синьо е и наподобява светлината на ксеноновия ми фар-така са в един тон. Взех ги от Aliexpress за 11 $ двата. Водят се led h11 cree. Има и други видове, аз избрах някакъв среден вариант ценово. Тук им искат по 30 лв/бр (rofl). Дойдоха за по малко от 3 седмици.
Малко на сянка:
(https://s13.postimg.org/gb6zn4dqv/IMG_20160826_081238.jpg) (https://postimg.org/image/9kqidoqkz/)
Хайде да сложим и едно оригинално ремъче на хидравликата, че Гейтса изкара една година и се напука... (rofl)
(https://s17.postimg.org/uso5uy7rz/IMG_20161015_104346.jpg) (https://postimg.org/image/kvd51w063/)
Браво, моят на хидравликата е здрав но другия вече цвърчи ;(. честито още веднъж
Благодаря!
Наложи се да се смени и меката връзка, защото изгоря:
(https://s11.postimg.org/feeawfelf/IMG_20161016_155618.jpg) (https://postimg.org/image/f1mwq8wbj/)
Ето я и новата:
(https://s16.postimg.org/r558kcr2t/IMG_20161016_155632.jpg) (https://postimg.org/image/eqigk0zkh/)
И вече на колата:
(https://s11.postimg.org/50juyrcqr/IMG_20161016_164947.jpg) (https://postimg.org/image/xq6qvegqn/)
Отстранен е задушливия момент в купето, когато колата стоеше в задръстване ^-^
Цена 35 лв. като за приятел.
Супер цена, и аз трябва да сменя моята, че изпуска само че отзаде. Като марка мека връзка каква е?
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Нямам си и на идея, знам че не била китайска (rofl)
Така дойде времето да сменя демпферната шайба, ролката на алтернатора с такава имаща свободен ход и пружината на обтегача на големия пистов ремък. Оказа, се че навреме (макар и да не съм го усетил като шум) се получи смяната:
(https://s15.postimg.org/94vy55pe3/IMG_20161029_135441.jpg) (https://postimg.org/image/z0foocr7r/)
Малко се е изяла...
(https://s16.postimg.org/4flb6hg91/IMG_20161029_135506.jpg) (https://postimg.org/image/yx15y13lt/)
(https://s15.postimg.org/gupwvk0kb/IMG_20161029_135456.jpg) (https://postimg.org/image/7a6a8ob87/)
(https://s16.postimg.org/g7yrubirp/IMG_20161029_135517.jpg) (https://postimg.org/image/mlnuxknnl/)
Демпферната шайба е като тази за вграждане -Дайко.
(https://s18.postimg.org/843vtsni1/IMG_20160630_185808.jpg) (https://postimg.org/image/vv39bwnp1/)
Ролката със свободния ход я сложих след като изпилихме малко челото на алтернатора, както беше направил и колега от форума.
Първите впечатления са чудесни-тиха кола, без странични и странни ромолежи.
Имам един проблем и той е при ляв завой се чува леко стържене като гума в подкалник ако го правя с повече обороти. Огледах внимателно и нищо не видях, в което да закача гумата. Зачудих се дали може новата ролка на алтернатора да опира в шасито, защото е по близо до него от старата???
(https://s15.postimg.org/i4ogr3ysb/IMG_20161029_165121.jpg) (https://postimg.org/image/extx7hec7/)
Има ли промяна с ролката за свободен ход?
Откакто смених компресора на климатика и ремъка с по къс от 1642 мм (оригиналния) на 1640 мм доста поутихна ромоленето, имаше и едно пришляпване като я настъпиш рязко. Сега е съвсем тиха, доволен съм като първи впечатления. Замервах как зарежда алтернатора и няма разлика отпреди това-14.6 с фарове, подгрев заден прозорец и парното.
като гледам пружината доста повече са били паразитните шумове но явно си им бил свикнал .. за смяна е била още преди 20-30к км :)
Тя може и тогава да е била за смяна, но преди около 20 000 км сменихме ролките и ремъка и тогава нямаше признаци, че ще си заминава и затова я оставихме. След това си работеше двигателя с известно ромолене, като се заслушвах на такива като моят си мислех, че е нормално макар и дразнещо. Сега разбирам, че наистина може да си работи доста по тихо и без странични и паразитни шумове. ::)
Чудесно! От къде пазари чарковете?
Може ли клипче как работи двигателя в момента, че все ми се струва че моя работи гадно, а съм сменил всичко преди 16-17000 км. включително и ролката на алтернатора!
От ибей. Аз съм му фен и засега не ме е подвел. Клипче след няколко дни, че сега не съм при колата.
Ето го и обещаното клипче със звука на мотора след като смених частите:
https://youtu.be/WHIl5lg0K4Q:
имаш някакво металическо стържене..
Васко се ,,похвали", че и при него е така. Не мога да кажа откъде е, защото преди това беше доста по шумен и със странични звуци.
Има си някакво ромолене и при мен. Тая кола не е добре шумо и вибро изолирана...
Има си го... поне откак е при мен колата. Така и не мога да разбера от какво е. Дано и да не разбера :)) :)) :))
грубичко работят тия мотори факт е .. моята го нямаше тоя шум но все пак беше по шумна от служебните кънекти 1.8 тдци със сименс горивна система
Определено и на мен не ми харесва звукът, но явно толкова си могат. Признавам си, че като чуя Ауди или Бмв как пеят ме е яд на моя певец....
Е оня струват два пъти отгоре - играли са си да ги докарат на звук. За сметка на това са доста по кекави на нашенски те условия от форда
колко да са кекави ,то под 200к такава кола не влиза тука и се карат с години още ..
Ако е 200 к си е направо като нова... (rofl)
Цитат на: Mondeicho в 19 Декември 2015 10:38:29
След смяната на двата термостата съм много доволен- стрелката и при парно и климатроник не мърда от средата и колата загрява доста по бързо, приблизително за 10 км, преди това и след 30 км не достигаше средата.
Стария голям термостат с кутийката на новия:
(http://s8.postimg.org/ghzdsgi11/IMG_20151218_163106.jpg) (http://postimage.org/)
Свалих и всмукателния колектор за профилактика и се оказа, че от подгревните свещи работи само една, затова и се смениха всичките. Замерването го правихме с мултицет и след това свалени с акумулатор:
(http://s8.postimg.org/71e5zknk5/IMG_20151218_135507.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s16.postimg.org/j6opvhwkl/IMG_20151218_135535.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s22.postimg.org/43gqggupt/IMG_20151218_160548.jpg) (http://postimage.org/)
И аз смених термостата на моето Мондео,но.....нещо не съм доволен!Сега при 5 градуса при пътуване по околовръстното стрелката пада от 90 градуса и в купето не духа много топло!Какво трябва да направя?Наистина ли има и втори термостат на водната помпа?И верно ли е че тези коли не се славели с добро парно???Питам,щот това ми е първия Форд!
Да трябва и него да смениш, че той по често дефектира. Има прилично парно според мен, само е нужно да я понастъпиш малко в началото след като за първи път запалиш и е студена.
Това е малкият:
(https://s13.postimg.org/u2uj7f2uf/IMG_20151218_111102.jpg) (https://postimg.org/image/ptpt58zkz/)
(https://s16.postimg.org/yc6hl6zz9/IMG_20151218_110954.jpg) (https://postimg.org/image/5mjlojvz5/)
Благодаря за бързия отговор!Този наистина не го знаех и ще гледам да го сменя!А защо са два???Тази ми е първата кола с два термостата! :'(
Доколкото съм запознат малкият е заради масления охладител. Така са решили инженерите на Форд, дали на практика е по- добро е тема на друг разговор. Смени го и всичко трябва да е наред. Стрелката трябва да си стои на средата и да не мърда оттам независимо дали си пуснал климатика или парното.
Цитат на: Mondeicho в 10 Ноември 2016 06:36:53
Доколкото съм запознат малкият е заради масления охладител. Така са решили инженерите на Форд, дали на практика е по- добро е тема на друг разговор. Смени го и всичко трябва да е наред. Стрелката трябва да си стои на средата и да не мърда оттам независимо дали си пуснал климатика или парното.
А за какво е тоя маслен охладител? :-[ Маслото на кое охлажда...... :-\
на тигана с палачинките ! от тук нататък по темата ,за бисери има отделна ..
За да охлажда загрялото масло на двигателя, така се пази и турбината, маслото си запазва свойствата и т.н
Цитат на: Mondeicho в 12 Ноември 2016 21:05:07
За да охлажда загрялото масло на двигателя, така се пази и турбината, маслото си запазва свойствата и т.н
Благодаря колега за отговора (beer)
Сложих и зимните гуми с новите алуминиеви джанти. Доста по добре е от тенекиите, с които бях миналата зима:
(https://s12.postimg.org/hiil9914d/IMG_20161111_141247.jpg) (https://postimg.org/image/665zrgsfd/)
(https://s22.postimg.org/3vku76gox/IMG_20161112_131407.jpg) (https://postimg.org/image/yd0oyq41p/)
виж тия как пасват на модела ,за разлика от джантите на Мк4 :)
Без да се обиждаш, ама и на мен тия ми харесват повече от летните, жалко, че не са широки като на мк4 :(
18ките са широки :)
Няма за какво да се обиждам, този модел много го харесвам как й седи, затова падна търсене точно на него. Наистина малко ми малее, но ще го преживея. Колкото за тези от мк4, просто така я взех и не ми се занимаваше с продажби, бартери и т.н. Също така са и в много добро състояние, така че ще ги търкалям...
Хайде да се похваля, какво пристигна днес и дано да изкарат тези, не като нашенското Ате 2-3000 хил. км:
(https://s22.postimg.org/h0yk7qn9t/IMG_20161123_163105.jpg) (https://postimg.org/image/9xqos4hu5/)
(https://s14.postimg.org/89utsijld/IMG_20161123_163110.jpg) (https://postimg.org/image/pn547dewd/)
(https://s16.postimg.org/lnft0ojo5/IMG_20161123_163344.jpg) (https://postimg.org/image/gosam5fv5/)
Чиста работа. В комбинация с оригинал накладки, ще усетиш разликата в спирането.
Още едно модче- puddle lights:
Беше нужно да изрежа пластмасата и да пусна две кабелчета, в буксата на вратата си имаше всички пинове:
(https://s14.postimg.org/fnj1ym04h/IMG_20161201_221923.jpg) (https://postimg.org/image/oijw94owt/)
(https://s16.postimg.org/c9hrxdi51/IMG_20161201_221911.jpg) (https://postimg.org/image/g5v3td34h/)
(https://s16.postimg.org/fxyvnc0yd/IMG_20161202_070936.jpg) (https://postimg.org/image/u4emikbtd/)
От днес благодарение и на съдействието на Bivola със софтуерното активиране на копчето за подгрева на челното стъкло:
Честито, тъкмо да му се радваш за зимата. Навремето направих същото на мк2 и беше голям кеф.
Благодаря, точно това мисля да правя (rofl)
Браво, това е може би най-добрия Мод. Я дай повече инфо как го направи. Имаш и отделна тема?
Ще направя една отделна тема, обаче нямам все още всички снимки и затова не съм я пуснал. Близките дни ще имам повечето неща и ще спретна материала...
Браво. Супер яко го направи това мондео.
След водородното почистване преди 2 седмици ми предстоеше смяна на силиконовите гарнитури на всмукателния колектор. Използвах го и като проверка какво е състоянието и на егр след процедурата. Да кажа, че нямах някакви осезаеми проблеми, колата си върви прилично, просто реших да опитам. След над 400 км не усещам разлика от преди почистването. Чистена е преди около 30 000 км. Егр също беше позацапан, около стеблото на клапана си седеше сериозно затлачено. Според мен няма ефект от това почистване с водород. Може би ако е много задръстена и проблемна...
Ето и резултата:
Да покажа филтри на 10 000 км повечето в ,,чистата" ни столица:
[attach=1]
Сложих този път друг вид на Мотул да видим как ще го понесе колата. Първите 500 км й се отразяват добре. Двигателя е тих и го няма причукването на клапаните след като я запаля:
Зимата е хубаво нещо:
Запали, ама излезна ли? :D
О, да без никакви проблеми. Не съм и чистил пътя даже, като снегорин я ползвах. Доволен съм, вчера успя да се покатери и по един доста сериозен баир на село, по който не беше минавал снегорин, а основно джипки...
Толкова мръсна отдавна не я бях виждал, но по пътищата кални из България е така (rofl)
Нищо и няма...
Ти ела да видиш моята.
Къде е правена снимката? Доста сняг има още.
Нормално да има, все пак е в планината-Чепеларе. Ще се къпем утре...
Предстоящо монтиране:
Седалките ли ще сменяш?
Чуститу, с вентилаторите ли са? Може да използваш момента да смениш кабелите на подгрева на задника докато са още на земята, да не се гърчиш после.
Да с подгрев и охлаждане. Има ли смисъл да ги ремонтирам при положение, че си работели?
Тези вентилатори, обслужване имат ли някакво, че мисля да ги отворя и почистя ако има някакви боклуци?
първо да уточним ,че от вентилаторите няма никаква полза :)) после ако искаш ги профилактирай те се виждат отдолу 2 бр по спомен
Те са си там, дали има полза няма значение. Да два броя са, ще отворя да ги погледна все пак.
На мен ми липсват през лятото и дългите пътувания - много полза имаше от тях. Иначе са 4 вентилаторите - има още 2 на облегалката. Подгревът при фейса - със сигурност ще прекъсне в един момент, много са калпави кабелите. Златното правило ако работи да не се пипа си е валидно, неприятното после е, че пак трябва да се свалят седалките. Не че е нещо кой-знае какво, не е Рено, където болтовете са от долната страна :))
Да, наистина има ефект лятото от охлаждането на седалките. Реално климатроника охлажда въздуха, а вентилаторите го отвеждат до тялото на седящия за да не залепне за кожата.
Ще трябва нещо да ги боря, но сега нещо не остава време. Сложих ги, но нямах време да замервам и засега работят само ел. седалките, подгрев и охлаждане не тръгват, бутона си свети синьо и червено. Гледах бушоните и са си наред, буксите си съвпадат на седалките...
Съвсем различно изглежда с кожения салон. Както казва един човек "Мирише на лукс"!
Оо, да много съм доволен от промяната. Дойде ред и на задните амортисьори( от Англия, тук за единия ми искаха толкова за колкото взех двата (rofl)) и задни спирачни маркучета (взех направо от МП, че учудващо бяха по-евтини от ибей):
Вчера малко смяна на тампони. Този на скоростната се е прокъсал, както е видно от снимките. Другия ми изпадна много изгодно оригинален и не се стърпях да го взема (rofl)
След смяната мотора определено е по стабилен и не тресе толкова. Следва и подмяната на последния тампон под въздушния филтър.
Големия тампон от къде го пазари?
От ибей го хванах случайно на един търг и ми излезе 35 лв. с доставката...
Гледам пак са пуснали един изгодно:
http://www.ebay.co.uk/itm/322469959472
Оказа се, че все пак единия заден лагер е заминал и настана тишина в колата.
А какво се чуваше виене или друг шум?
От предишните ми коли съм свикнал на едно виене, тук по-скоро приличаше на шумна гума, не мога точно да го обясня.
Цитат на: Mondeicho в 16 Април 2017 12:23:18
От предишните ми коли съм свикнал на едно виене, тук по-скоро приличаше на шумна гума, не мога точно да го обясня.
А така, имам го и аз същото все едно че леко тупкане. Точно като шум от гума, който изчезва при скотост над 80 или поне е по-слабо доловим. Чух го за пръв път вчера като пътувах за село и сега тъкмо се прибирам и пак го има и като че ли се е усили шума.
Аз също трудно го установих, защото като караш с по-висока скорост и се получават още странични шумове, а този не се увеличава. Странно е някак си, но нямаше и луфт в гумата, нали като я разклатиш и тя се мести, макар и малко. Изпадна ми един лагер на по нормална цена и реших да пробвам все пак и се оказа, че е от него. Заслушай се и ако и със зимните и с летните гуми е един и същ шума най-вероятно е лагер-главината.
Днес си смених черната позахабена топка с тази, като мислех, че ще е по-грозна, но всъщност ми допадна повече:
Днес направих малко профилактика на въздуховодите на климатичната инсталация за да не мирише на мръсни чорапи в купето, когато се пусне парното след климатика. Пръскам във всички отвори по таблото и след това мирише на свежо. Спреят е италиански от К....анд и струва 8 лв.
Днес завърших хром пакета на Мондеото. Има и една лайстна долу на предната броня, но на сивото не си личи много и не ми е цел. Пък нали и на задния капак имам една в повече (rofl)
Цитат на: Mondeicho в 23 Април 2017 20:13:39
Днес направих малко профилактика на въздуховодите на климатичната инсталация за да не мирише на мръсни чорапи в купето, когато се пусне парното след климатика. Пръскам във всички отвори по таблото и след това мирише на свежо. Спреят е италиански от К....анд и струва 8 лв.
Пише ли дали трепе мухъла в тръбите?
Пише, че лекува всичко по системата (rofl)
В два К-ланда обикалях и го нямаше. Прави ми впечатление, че и с други стоки е така - зависи от магазина. :/
Аз гледах разни подобни спрейчета в други големи вериги, но като постопли времето и изчезнаха отвсякъде. Тогава видях това в Ка....нд, може и оттам да се е позчерпало. Моя го взех от К...нд на автогарата на Овча Купел.
Има го тук - там, ама в ограничени бройки. Явно през лятото се изчерпва бързо.
Ще трябва да се пообиколи или питай на информация дали могат да проверят за наличност по другите магазини.
Смених амортисьорчетата на предния капак с едни китайчета с щампа (rofl)
Засега са много добре като изпълнение, имат и заводска грес в ябълката, стегнати са цената е около 17$:
Разлика 10 000 км:
Потресаващо мръсно е в София, аз вече спрях да отварям прозорците на колата ако не трябва да взема билетче от бариера... Като духа вятър и в нас ако съм оставил отворено влиза яко прахоляк...
(puke) (puke) (puke)
Определено е мръсничко и затова се замислям за един KN филтър и да се чисти по-честичко (rofl)
Иначе ми е направило впечатление и вкъщи, че много по-бързо става прашно в сравнение с преди 5-6 години ::)
Днес смених и последния от трите тампона на двигателя. Този е Lemforder. Стария леко се беше сцепил, пък и си е на годинки...
Добре се грижиш за машината. Чудя се и аз дали някой тампон има заминал, понеже има едно тракане в скоростния лост като минавам през неравности. При теб усещаше ли се нещо такова?
Това по скоро може да е от другия тампон, който е отзад на скоростната кутия, по назад в темата го имам и него сменен (той се беше прокъсал, но нямах тракане или друг обезпокоителен шум). Този го смених, защото като смених ролката на алтернатора с такава за свободен ход и понеже тя е по дебела ми опираше в шасито и се наложи да местя този тампон последния в крайно положение и видяхме, че леко се е прокъсал и е омекнал.
Този на кутията има друг ефект - като натискаш и отпускаш газта, когато е под товар моторът, скоростният лост мърда напред-назад, както и че моторът много се люшка. Бих погледнал дали не трябва да се регулират жилата на скоростния лост (отпред при кутията са на пластмасови щипки) и после ябълките на основата му (под маншона).
Да споделя впечатления след повече от 1500 км със сменените тампони по двигателя-доволен съм от ефекта, на място почти не се усеща вибрация направо съм като с бензинов двигател (rofl), няма клатушкане и прочие шумове.
Време за смяна на маслото, че малко подминахме 10 000 км.
По незнайни причини ми обърна снимките както си пожелае. (rofl)
Цитат на: Mondeicho в 11 Август 2017 16:13:53
По незнайни причини ми обърна снимките както си пожелае. (rofl)
Телефонът е бил с включен auto-rotate и записва информация как трябва да бъде ориентирана в пропъртитата й.
Номерът да не се получава е да се "завъртят" предварително и да се запишат в желаната позиция.
Именно, затова ги записах наново и при мен са си нормални, но не ги качва така на сайта.
Едната чистачка се прокъса леко и затова направо ги смених и двете. Надявам се, че ще съм доволен от тези. Предните бяха на Лукас.
Аз съм със същите, определено съм доволен.
От стария вид чистачки на Бош и Шампион бях много доволен. Тези ,,банани" бяха скъпи по 25-30 лв./бр. досега и затова не исках да давам толкова пари. Сега ги пуснаха двойно по-евтино и сега ще ги тествам, надявам се да остана доволен. Първите впечатления са, че чистят отлично и са безшумни каквото се и желае от тях (rofl)
Днес настъпи момента за да видя какъв беше проблемът с подгрева на шофьорската седалка, другата си работеше естествено. Както и предполагах и при мен се бяха прекъснали жичките на седалищната част. Сложих от силиконовите кабели, да видим колко ще изкарат ??? Сега вече му се наслаждавам пълноценно ^-^
След като задните апарати нещо задържаха(често срещан проблем особено преди да ги подменят с подобрен модел). Моите са от първите и понеже нямаше проблем доскоро (все пак на 200 000 км е нормално според мен да се сменят или рециклират). Взех едни рециклирани, изглеждат като нови, всичко е подменено, само корпуса е старият. Ще видим след време какво е положението. Подмених и спирачната течност, че минаха 2 г. и около 50 000 км с дот 5.1 (да я видим как ще се държи:-) ):
Защо цели апарати, ремонтния комплект е 5-7 лв на апарат?
Ремонтния комплект включва само гумички и уплътнения за подобна цена, тези с буталото са около 50-ина лв. Понеже не ми се занимаваше да ги отваряме и да гледаме какво е състоянието, да чакам ремонтния комплект и накрая пак не се знае какъв ще е ефекта, предпочетох този вариант. Спирачките са важен компонент за мен и там не правя компромиси. Всичко по тях е с качеството на заводското и нямам проблеми с тях.
Е гумички, за какво са ти буталата? Ако мръдне нещо, освен гумичките, е цилиндъра.
Ц5 беше прибран и не се караше доста време, след това започнаха да задържат задните. Завъртях всички гумички (задните му бяха 2-бутални без ръчна, тя е отпред) и спирачната пред нас и всичко си дойде на мястото :)
Аз съм от хората, които предпочитат сами да си направят каквото могат в домашни условия, защото нямам вяра на чуждата работа и използваните материали.
То на гумичките нищо им нямаше, проблема се оказа в буталото след като ги смених и разглобихме, отделно и едното беше леко изкривено, явно като са му правили предишни ремонти/профилактики (ако не се спази и изискването да се завърти буталото между пъпката на накладката тя започва да задържа). Смених и гумичката на водачите, че се беше износила и така ???
добре е да си смениш и жилата на ръчната ,че имат навика да клеясват
Смених ги преди няколко месеца, така че се надявам скоро да не се занимавам с тях (rofl)
Днес се сдобихме с една предпазна маска против камъчета за предния капак( от Англия за 120 лв., че исках да е сива, черната е около 80 лв.), от естествена кожа:
пари на вятъра са това :) предимно бронята страда от камъчета ..
След като съм я купил значи е помислено преди това (rofl)
Точно където е маската, капака е на дупчици от какво.... камъчета ???
Ще го правя като се постопли, но все пак да тествам. Бронята е боядисана със специални филери и боя затова няма такИва проблеми (rofl)
Имам такъв цвят боя, флакон на форд с четка. И флакон лак. Ако решиш, мога ти услужа да тушираш дупките. И отгоре с лак. После пастираш.
Не става така, много са и дълбоки, трябва си пребоядисване. Благодаря ти все пак за предложението!
Форд имат оригинален "аксесоар" - прозрачно фолио горе-долу до където е фара, може и малко по-нагоре да отиваше. Разбира се, струва торба пари, а за няколко лв се лепва и изрязва прозрачно от първия магазин и върши същата работа. Моя също беше очукан от камъчета в извитата част при фаровете, по бронята нямаше следи...
И на двете ми коли в тоя участък на предния капак е очукано от камъчета та даже и петънца ръжда са тръгнали :(
Това фолио което си лепих на фаровете то е с УВ защита и т.н. пичовете казаха, че облепят цели детайли с него и му дават 5 години гаранция, че няма да пожълтее. Съответно пък казаха, че като почне да жълтее се мие с нафта и се оправя :).
Всички донякъде сте прави,ама донякъде.Първо моето мнение за сутиена(кожата на предния капак) е че никога не са ми харесвали такива неща.Все едно камъчките летят и стигат само до първите 50 см от капак.Абсолютна глупост.Виждал съм даже удар от камъчка чак горе на колонката където свършва предния прозорец.Има вариант както каза един колега с боя и малка клечка да се попълни там където имаш удар от камъчета.Минаваш на няколко пъти с боята след всяко съхнене.Аз ускорявам процеса с пистолет за горещ въздух.След 5тото наслояване на боята и едно дребно и леко пастиране,не можеш да забележиш че е имал удар от камъче.Дали ще има подкарала ръжда отдолу е без значение,просто трябва да се почисти доколкото се може.
Възможно най-добрия вариант е пребоядисване до оригиналния цвят и поставяне на фолио.За преден капак и броня на фокуса ми искаха от 600 до 1000лв.И да..евтиното фолио пожълтява.И не самото фолио,а лепилото му.В момента съм набелязал Xpel Ultimate,които са готови нарязани фолиа за самия модел автомобил.За фокуса ми ще излезе около 1300 лв за предна броня,капак,калници,огледала и фарове.
Друг вариант е керамичната защита-това което аз имам положено в 2 слоя на фокуса.Моята лично добавя по 2 микрона на всеки слой,като при мене са 2 слоя.Ползи страшно много,кофтито е че след 2 години трябва да се пастира,за да се свали старото покритие,да се полира и да се наложи новото.И въпреки това НЕ може да гарантира 100 процента без удар от камъчка.
Брех тва дето си го написал са страшни цени.
Там където ми лепиха фолиото на фаровете пичовете ми взеха по 30 лв. на фар и ми обявиха цена 70 лв. на голям детайл независимо дали калник броня или капак!
Цитат на: V.Buzev в 26 Януари 2018 10:13:42
Брех тва дето си го написал са страшни цени.
Там където ми лепиха фолиото на фаровете пичовете ми взеха по 30 лв. на фар и ми обявиха цена 70 лв. на голям детайл независимо дали калник броня или капак!
После не се чудете,що потъмнява,пожълтява и т.н.
С посоченото от мен фолио облепяха цялостно порше 911(стара класика) за 5 хиляди долара.Клипове в ютуб колкото щеш на това фолио.А пък цената им за фолио на стъклата е точно по 2...
за тия пари ще можеш през 2-3 г да си пребоядисваш тия детайли докато е твоя :)
Цитат на: Alexi в 26 Януари 2018 15:38:01
за тия пари ще можеш през 2-3 г да си пребоядисваш тия детайли докато е твоя :)
По-хубаво от оригиналната боя няма.Рядко се вижда по-изпипан детайл и по-качествено боядисване от заводското.Иначе цената верно е главозамайваща.НО пък говорим за топ топ качество.При следващата ми нова кола най-вероятно ще се комбинират керамична перманентна защита + фолио на предницата.
Дано не ме обвините в черногледство, но един заспал шофер на някой паркинг забърсва предна броня и калник и язък за защитата. Едва ли каското ще покрие керамичните чудеса и УВ фолиото!
Цитат на: V.Buzev в 28 Януари 2018 14:16:04
Дано не ме обвините в черногледство, но един заспал шофер на някой паркинг забърсва предна броня и калник и язък за защитата. Едва ли каското ще покрие керамичните чудеса и УВ фолиото!
Това се дискутираше доскоро в една тема в ФВ форума(и него следя (rofl) ).Керамичната защита е 100 лв и стига за 2 слоя на средно голяма кола.Фолиото е ...там цените ги разбрахте.За да плати каското фолиото или керамиката,трябва да се упомене при правене на самата полица.Естествено каското става и по-скъпо,но при щета,казват че възстановявали тея "добавки".
Аз нищо не съм записвал в полицата като допълнително правено,и без това достатъчно ми е скъпо каското.
П.с. това с заспалия шофер и аз съм го играя.На първия месец забърсах предната броня на фокуса ми в металната врата на гаража.Викам си абсурд това да излезе с паста.ДА ама не...ще приложа ако трябва и снимки да видите дали нещо си личи.За позналите точното място на "сблъсъка" черпя каса бира.
Цитат на: exclusiveremix в 28 Януари 2018 15:44:53...ще приложа ако трябва и снимки да видите дали нещо си личи.За позналите точното място на "сблъсъка" черпя каса бира.
е давай де ;D
Цитат на: Ozzie в 28 Януари 2018 16:52:55
е давай де ;D
Другата седмица,че колата е в гаража :)
На мен ми мина мерака за лъскава кола, с първата и единствена такава. То не се издържа, имал съм дни, в които сутринта я взимам от сервиза от боя, следобяд я карам пак, щото някой си е отворил вратата... Сега с тая бутам столове, конуси и саксии на тия, които си пазят места по улиците, не ми дреме ако някой си е отворил вратата и тн. Ако детайлът е на мястото си, няма да падне, не ми духа вътре и не вдига разхода - боли ме фара как изглежда колата. В момента броните са остъргани от паркирали дебили около мене, калниците и вратите са очукани от чужди врати, отзад бронята е надрана и отворила под стоповете от неспиране на задния... Дори не съм я закачил, ако тръгне да пада - тогава :))
Минах в другата крайност - пари за външен вид, пастирания, защити... Пффхахах... Та аз съм с железни джанти и най-селските тасове зимата... :))
Цитат на: Pyrhel в 28 Януари 2018 19:35:47
Та аз съм с железни джанти и най-селските тасове зимата... :))
Фиестата даже тасове няма :'( .Иначе да... моето е крайната маниакалност.Мисля че един ден всичко това ще спре,и няма да ми пука чак толкова.Все си мисля да си купя един дъстър от последните и да си карам и да не ми пука.След 5 години да си го изкупуват и така (tooth)
Това с фолиото е доста по-добре изглеждащо, но не и за постоянно. С тази маска е грозно, но се слага и маха за под 5 мин. Не искам да карам постоянно с нея, основно зимата и на извънградско. Колкото до тези цени, които се споменават за фолио аз също ще си я пребоядисвам, това за заводското са отживелици, просто тук рядко някой му се занимава да ги прави добре. Имам и керамично покритие, но не мисля че ще ме спаси от камъчетата (не съм го и пробвал дали издържа на надрасквания с ключ както на рекламата (rofl) )
За това с четката и боята съм пробвал, но на сивото много трудно ще му нацелиш цвета и частичките металик, подходящо е за акрилна боя. Опитвам се да съм някъде по средата между многото взиране и непукизма, но повече клоня към първото засега (rofl)
Ако някой желае има и цяла маска за бронята и капака, но там е голяма играчка със слагането пък и по бронята нямам много негативи (боядисва се често затова сигурно (rofl) )
За Дъстъра -толкова е грозен горкия, че няма вариант да ти пука :'(
След като стрелката на антифриза не мърдаше от около 70° (само на дълго и при много настъпване достигаше 90°, но после бързо падаше отново до 70°), последва смяна на големия термостат и всичко вече е наред. Докато се занимавах със смяната забелязах и една цепка на маркуча за турбото, имах една силиконова резерва и сега летим отново: (rofl)
Обещанието си е обещание....касата бира чака.
Значи самото драскане беше по арката на бронята изцяло плюс около 5 санта от арката на калника.Нека взирането започне сега...[attach=1]
Касата бира няма проблем, иначе взирането на слънце, така на снимката си изглежда перфектно (rofl)
Отделно не е било до кит, а само повърхностно по лака... ???
Така, след като малката кора под двигателя ми изхвърча по време на път (беше купувана от нашенски магазин и много тъничка), изкара 2 години, но толкова. Сега пак взех подобна само, че от много по солиден материал. Надявам се да изкара повечко време:
Моята е счупена в единия край и трябва да я сменя. Тази от къде я взе и за какви пари?
Здравей! Купих я от https://abarauto.bg/. Един познат ми я препоръча, платих я 65 лв. Не знам дали ми даде отстъпка за нея, но ти може да попиташ.
След дълго чакане се сдобих и с тази топка за скоростен лост от СТ :
След като зимните Continental ts 830 P, служиха няколко сезона дойде ред за подмяната им с тези:
аз съм с такива (215/55/16) от 2015-та, не са лоши
Това не ми прозвуча като да си очарован много от тях. Като шум как са?
по-тихи са от nokian z-line 235/45/17 и от fulda kristall supremo 215/50/17. Тази година ще видя как са спрямо falken-а 235/45/17.
Като цяло са ми комфортни, но нормално от 17 на 16 като минеш. Иначе за зимното им представяне не съм много критерий, защото аз винаги успявам да забуксувам някъде, но предполагам проблема е в задкормилното устройство. На мокро ми харесват. Ще се радвам и ти да споделиш като падне сняг как са, за да си сверя часовника.
Ще споделя естествено. Сега ще се оглеждам и за летни, защото след пукането на Дайтона, който беше на два сезона и около 20 к километри взех едни втора употреба Континенталки колкото да закърпя лятото, но нямам желание и не ми харесват за следващият летен сезон (въпреки, че са на 3 години и имат грайфер). За съжаление 17 ките са доста по-скъпички във високия клас...Но ще станат нещата.
разгледай ревютата на Falken Azenis fk510
Взех едни хром капачки за гайките с дупка (rofl) и една чантичка за масло от 1 л., отзад е с велкро и може да се лепи за мокета.:
Смених обтяжния механизъм откъм хидравликата, че като поработеше повечко време и издаваше един лек чаткащ звук. Засега няма проблеми след смяната. Успях да го купя оригинален за 25 лв. и не се сдържах (rofl)
Понеже отдавна не съм писал да се похваля с реновирани фарове, най-вече заради лупата на ксенона. Сега се вижда доста по-добре 😁. Сега остава един реглаж. Ходих до Дружба в Експрес сервиз 2 и младежа ми каза, че ксенона не го хващала машината 😁😁😁. Тръгнах си с 200, като не си разбират от работата.
Хайде и с едни ветробрани на Heko да я поглезя 😁. Впечатленията са ми, че до скорост от 120 км/ч е поносим страничния шум. Положителните страни са , че при дъжд или много горещо време можеш да отвориш малко прозорците и вътре не вали или съответно излиза горещото. Малко по неудобно се подсушават стъклата след автомивка на самообслужване.
Да се похваля с новите джанти - 17 цола, 7.5J, ET 55. Гумите са 225/55/17 Nexen nsfera su1.
Джантите ги търся дълго време, защото този модел на 17 цола трудно се намират (или цената беше безумна 😁😁😁).