Мондео 4, автомат

Започната от Мишо, 03 Април 2020 22:29:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Мишо

Здравейте, преди около месец някъде взех това Мондео, което замести предишното. Това ми е пети Форд, така че спокойно може да се каже, че не съм добре с главата  (rofl). Февруари, 2008 г., 2.0 дизел, 130 коня, супер много екстри и най-яката от всичките-автоматик. От 14 годишен някъде искам автомат да карам, та сега като ми откри и  (tooth).

[attach=1][attach=2][attach=3][attach=4][attach=5][attach=6][attach=7][attach=8][attach=9]


sstefan

Честито!
Мойто Мондео е със същия двигател/130 кс.Незнаех че го има и автомат.Хубавото е че няма ДПФ/при мен,предполагам и при теб/

Мишо

#2
Благодаря. Има ДПФ, евро 4 се води. Трябва и малко реставрация, че предишния собственик е бил меко казано, страшен мърляч  (tooth). Мен джантата много ме радва, но и там ще трябва нова боя.

Pyrhel

Доста рискова покупка с тоя пауършит. Дано не е скоро ремонта, късмет!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Мишо

#4
Не е с пауършифта. Кутията е Айсин с хидротрансформатор. Робота май го слагат на фейслифта след 2010 г. И една снимка с една от първите реставрации. Идиота беше прокарал кабел за зареждане на телефон между таблото и декоративната пластмаса около навигацията, все едно няма гнездо за зарядно в пепелника.
[attach=1]

Pyrhel

Имам спомени, че Аисин се слага само на 2.3 бензин. Дано не е онова недоразумение наистина!
Късмет и безаварийно занапред. Мк3-то замина ли?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Мишо

Благодаря. На 2.3 бензин и на 2.0 дизел преди фейса е Айсин. След това вече е пауършифта на Гетраг. Мк3-то го дадох бартер с доплащане за тая.

Ozzie

тхе моУст Икспетет топик във форума   ;D
още в темата за датчиците щях да нахалствам, няма ли най- накрая да има тема в дневника

ЦитатТова ми е пети Форд, така че спокойно може да се каже, че не съм добре с главата...
Докато не те освидетелстват, страшно няма!  :))

В заключение - честито и дано не ти създава ядове.
(beer)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

ай честито тя наистина понатоварена с екстрички .. Айсин има при печките аз съм карал такава кола даже че мислех да я купувам ама много забележки имаше

Мишо

#9
Благодаря пичове. Дано да слуша, пък аз ще и се отблагодаря като я реставрирам напълно  (tooth). Като за начало ще трябва да сменя кормилните накрайници. Само от шофьорската страна е разбит вътрешния яко ( има около метър и половина луфт  (rofl) ), но ще ги сменя всичките, да ми е спокойно.


Мишо

Има малко раздвижване по Форда. Обслужването не го броя, в петък един приятел ми сложи дневни светлини с модулче на 30%, на халогените. Стана мега кадърно, всичко е вътре в таблото, зад жабката, но човека си знае мноого добре какво прави.

Мишо

Пичове, дайте едно рамо за едно въпросче. Това квадратче, което е между стрелките на антифриза и горивото, някаква предупредителна ламБа ли е и ако да, за какво ? На тестовото меню само тя не свети.


Pyrhel

По снимки в нета също не свети, вероятно не е.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Мишо


Мишо

Днес вече ми преля чашата, и направих това.
[attach=1]
[attach=2]
Много ме заслепяваше отражението на слънцето в централната конзола ( преди черен пиано лак ), и пластмасата около скоростния лост ( почти огледална пластмаса, сива на цвят ). На мен ми харесва как стана.

Pyrhel

Супер е, доста по-разумно е да се връзва с пластмасата отстрани.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Мишо

Малко шкурка, пластификатор и черна боя, мат. Чакам от Китай да дойдат и черни копчета за подгрева на седалките, че сега тия сивите седят като цирей  (rofl)

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 04 Април 2020 17:45:12
Имам спомени, че Аисин се слага само на 2.3 бензин. Дано не е онова недоразумение наистина!
Късмет и безаварийно занапред. Мк3-то замина ли?
До 2010 няма пауър-шит. Известно време я имаше като опция... След фейса остана само тоя боклук. След фесйа няма и 2.3 бенз, със нормална кутия остана само 2.2 TDCi...   

Мишо

Има раздвижване по Русио ( един колега така ми кръсти колата  (tooth) ). Нови предни амортисьори с тампони на Каяба, нов ляв носач на Муг. Следваща стъпка е рециклаж на рейката и задни амортисьори. Също така, всички дискове и накладки ще ги сменя малко по натам. Имат много "месо" още и накладки има, но не ми харесва, че са ръждиви и предните са криви. Най-много предните да ги престържа за временно ползване като оправя рейката да не тресе, и после нови.

Мишо

#19
Като стана въпрос за рейка  (tooth). Също така, обнових версията на Конверса до последната възможна.


Mondeicho

Браво. Ти стабилно я захапа да й отстраниш болежките.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Мишо

Няма как, имаше доволен луфт рейката. За сега я постегнах, има още малко неща за правене, но всяко нещо с времето си.

Мишо

Най-накрая дойдоха и копчетата за подгрева на седалките.

Мишо

Двете ми любови, в ляво настоящата, в дясно бившата (tooth)

Мишо

Вчера смених термостата, ама забравих да снимам.  Както казва един пичага в Ютуб, работата е "литъл пейн ин дъ риър енд"  (rofl)

Мишо

Преди малко смених двете биалетки, че ми тропаше в ляво, от пред. Гръмнах ги и двете за около 30-40 мин. с цигарата и мотането (tooth). А сега съм си сипал една рИкия и те така.

Мишо

Вчера правя обслужване на моя варел. Масло, маслен, въздушен и ГОРИВЕН филтър. ПО ТЪПО МЯСТО ЗА ГОРИВЕН ФИЛТЪР ОТ ТОВА НА МОНДЕО 4 ДИЗЕЛ, НЯМА, МОЖЕ БИ НЯМА И ДА ИМА, В ЦЯЛАТА АВТОМОБИЛНА ИСТОРИЯ. Тоя, който е решил там да забие филтъра, трябва да се самоубие ритуално, веднага, на момента. Това е малоумие, граничещо с тежка форма на шизофрения. Това е идиотия. Това е решение на човек, който няма абсолютно никаква представа, как работи дизелов двигател. Това е поредното доказателство за спестяване на пари, само и само да не сложат електрическа помпа в резервоара. Това е най-голямата тъпота, която съм виждал досега......

ivchotr

Стига си ревал, ве!
Вадиш двигателя, сменяш филтъра, връщаш двигателя и си ти. Бугати така ги обслужват (rofl) (rofl) (rofl)

Мишо

Цитат на: ivchotr в 03 Септември 2020 21:08:31
Стига си ревал, ве!
Вадиш двигателя, сменяш филтъра, връщаш двигателя и си ти. Бугати така ги обслужват (rofl) (rofl) (rofl)

(rofl) (rofl) (rofl) Човече, не е истина. Такава тъпотия не бях срещал, а от бая време правя коли. На предишното ми Мондео (3-ката), филтъра го пълня с нафта и колата пали, все едно не е отваряна горивната система. Тука бате, горивния филтър е НАД ЗАДНИЯ МОСТ. А мотора е от пред. И го отваряш с капачка от долу на филтъра, нЕма кЪ и да го напълниш. Бахти френската любов бате, заааеби.

ivchotr

На по-новите Мерцедеси като сменят филтъра на скоростната кутия, го подменят с все капака. Консуматив бил този капак. Та после маслото го пълнят пак през пробка от долната му страна с една машина под налягане.
Да не би и този филтър да се пълни по подобен начин?