Съединител на S-MAX

Започната от asdfgh, 20 Юли 2017 21:03:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

asdfgh

Имам s-max 2007 2.0 дизел. Смених съединитела и маховика преди около 40 000км защото не можех да включвам скорости а не защото е препъзвал. Обаче сега започна да се появява препъзване на съединитела вероятно. Мога да тръгна на първа и втора и да ускорявам с пълна газ и няма проблем но като съм на 6та и тръгна да изпреварвам оборотите първо се покачват и после се нормализират. Днес се случи пак това като бях на баир и бях на 3та и натиснах газта до долу. Въпроса е дали съединитела е заминал и дали може да сменя само него не пак пари за маховика или пак двете да се сменят. Има ли различни показатели като замине само съединител и само маховик? Като цяло какво да правя...


Alexi

трябва да се смъкне кутията и да се види какво има за смяна .. маховика най вероятно ще е ок щом е само на 40к

Pyrhel

Спирачната течност дамалява ли, може да е протекла хидравличната помпа.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Gruev

Здравейте, имали някой информация, колко е масрафа за смяна на съединител на бензинов с макс. 2.0 145кс почна да просвирва отделя много горе тъй че натам отиват нещата и затова питам да се подготвя. Благодаря предварително.

Pyrhel

Питаш как се сменя, колко струва, за колко време го сменят...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ozzie

За труд, ориентировъчно 150 лв.
Освен съединител, подсигури се и със семеринги за полуоските.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

emkoford

Форд галакси 2006 г. 140 к. с. правеше същия проблем. Смених притискателния диск и феродовия и сега всичко е наред.  (hrn)