Свети лампата на еърбега...

Започната от petkomz, 10 Октомври 2016 23:00:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

petkomz

 Причината: челен удар с диво прасе! Пускам нова тема за да не спамим другата.
ЦитатАу... Хубаво, че не си се завъртял или еърбеците да се покажат :(
ЦитатЗавъртането ни се размина, но имаше доста дрифт. Обрахме клоните на крайпътните дървета, без малко да отидем в канавката. Еърбега не излезе но нещо гръмна и запуши и замириса вътре в купето, като светна и лампата на еърбеците. Да не би да е гръмнал само пиропатрона за колана, не се ли управляват заедно с еърбега от един сензор?
Редактиране на публикация
ЦитатМоже да е решил модула, че няма нужда от еърбеци. Виж кой е, мисля че имах останали, поне от това да се спести. Ако искаш пусни направо една нова тема и да говорим там, че може и еърбег модула да трябва да се ресетне.
Би трябвало да е шофьорския, на пасажерската седалка нямаше никой - жената беше отзад с детето.


Mondeicho

Направи една диагностика и тогава ще се разбере. Иначе може и от пиропатрона да е, но така само ще гадаеш.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

Много лесно може да разбере дали е от патрона. Закопчалката за колана на пасажера ще е по дълга от тази на шофьора ако е гръмнал патрона. На моя фокус закопчалката стърчеше над седалката, а шофьорската закопчалка беше свита навътре към основата.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

а бега сигурно ли е че е на мястото си и не е ползван до сега

Pyrhel

Фокусите мисля, че нямаха кантар на седалката на пасажера или сензор в закопчалката на колана, така че ако е трябвало да гръмне - ще гръмне с или без човек там или закопчан колан. Както казва Гоцев - виж самите закопчалки, те са на стоманени въжета в гофрирана тръба, ако е смачкана и е надолу - значи е гръмнал.
Аз се ударих с една кола, бях сам, а гръмна само еърбега от пасажерската седалка... Обикновено ако гръмне нещо се записват в модула данни за катастрофата, като някои могат да се ресетват после (Фокус например).
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Най-важното е, че ви няма нищо, другото ще се оправи...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

petkomz

Да, наистина това е най-важното! А колкото до еърбеците - да и двата са си на мястото. Не съм забелязал разлика във височината на закопчалката, но не съм и гледал специално. Инстинктивно си слагам колана и не съм усетил някаква промяна, иначе се връща автоматично и при рязко опъване си законтря, както трябва да бъде. Утре ще ги огледам по обстойно, че късно прочетох мненията ви.

petkomz

Цитат на: Pyrhel в 10 Октомври 2016 21:37:51
Може да е решил модула, че няма нужда от еърбеци. Виж кой е, мисля че имах останали, поне от това да се спести. Ако искаш пусни направо една нова тема и да говорим там, че може и еърбег модула да трябва да се ресетне.
Ето ги как изглеждат закопчалките, май са гръмнали и двата колана. Доколкото успях да разчета номерата на лепенката са:
Hersteller : TRW ORS Gmbh & Co.KG
Herstellung: TRWO-1 BAM-PT1-1177
TRW-Nr: 33043107E
Дали имаш такива?









G_o_c_e_v

И моята закопчалка беше така изтеглена до основата. Трябват ти други закопчалки (пиропатрони).
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Мисля, че и годината на производство има значение...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


petkomz

Май е написана на лепенката -17.02.2006

Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Pyrhel

Цитат на: petkomz в 15 Октомври 2016 20:39:11
Дали имаш такива?

Рових днес, вероятно съм ги дал на някого и не помня, имах 4, а сега - 0. Само някакви еърбеци се търкалят... Съжалявам, исках да помогна, ама няма нито 1 :-[
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

petkomz


hotblooded

Поне глигана стана ли на кИфтета?

petkomz

За съжаление, не! Шумолеше в храстите след удара и по едно време утихна, ама дали избяга или остана там не знам.  Дъщерята много се уплаши и плачеше силно, а и въобще не ни беше до него в този момент след стреса!

petkomz

Цитат на: Pyrhel в 11 Октомври 2016 13:30:58
Фокусите мисля, че нямаха кантар на седалката на пасажера или сензор в закопчалката на колана, така че ако е трябвало да гръмне - ще гръмне с или без човек там или закопчан колан...Обикновено ако гръмне нещо се записват в модула данни за катастрофата, като някои могат да се ресетват после (Фокус например).
В събота сменихме пиропатроните и като обръщахме седалките видях че отдолу имат 4 букси с кабели. 2 от тях излизат от пиропатроните, а другите за какво са? Ако една е за еърбега в седалката, то другата не е ли за кантар?
И как става точно това с ресетването на модула, защото с VCM изтрихме грешката и в началото лампата не светеше, но докато се опитвахме да програмираме нов ключ (който между другото също не успяхме да направим) и пак светна?! С ABRITAS също не става, въобще не може да се свърже с модула на еърбеците. Някакви насоки?

Pyrhel

#17
Не съм сигурен откъде беше, виж 3 варианта:
Или през Vehicle Identification -> Self test и през съответната грешка да влезеш в допълнителните опции на модула
Или през Vehicle Identification -> Electrical -> Reset RCM или нещо подобно
Или през Guided Diagnostic -> В някое от менютата трябва да има нещо за еърбеци... Не е пред мене и не помня на изуст как бяха менютата и опциите

Това, което трябва се ресетне е Crash data на RCM (Restraint Control Module), ако не съм нацелил - нещо подобно виж по менютата.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

lubomirov89

Колеги, бихте ли помогнали как се ресетва модула на еърбега и с каква програма? Благодаря ви предварително!

Pyrhel

Горните 2 поста - VCM/IDS и в някое от менютата, за което съм писал. FORScan се съмнявам да го няма като опция.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.