Кънект без мощност.

Започната от Daniel_connect, 10 Август 2024 21:36:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Daniel_connect

Здравейте,да попитам за някакви насоки.
Колата е конект 2007 1.8tdci 75коня.
Проблема е,че няма мощност.
Понякога първото палене е пали и гаснее и там нататък няма проблем,при потегляне няма мощността която трябва,след 2хил. оборота леко тръгва да върви,но пак не е това което трябва,няма никакви грешки.
Погледнах горивният филтър пълня го принудително,но след това се изпразва и повече от половината не иска да се напълни с гориво.
ЩЕ БЪДА БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ОТ КЪДЕ ДА ПОЧНА И ТЪРСЯ ПРОБЛЕМА,БЛАГОДАРЯ И ЛЕКА.ВЕЧЕР


ivchotr

Мерил ли си налягането на помпата?

Daniel_connect

Не съм го мерил,то там има някакви преправяния преди да стигне до мен с директни маркучи от филтъра и ме съмнява че може и там да е нещо

Daniel_connect

Установено от днес,филтъра стой пълен до половина и връща повечето гориво към резервоара

Водниядух1

Сложи еднопосочен клапан преди филтъра.

Daniel_connect

Цитат на: Водниядух1 в 11 Август 2024 22:38:22Сложи еднопосочен клапан преди филтъра.
Сложих такъв клапан,преди да го сложа филтъра се изпразваше,сега сложих филтъра си е пълен но пак го има проблема,помпата мисля че прави добро налягане,защото няма нито една грешка,а колата има 1000 датчика за горивото и мисля че ще излезе ако има нещо.Преди месец беше записала егр и дебитомер на 2пъти изчистих ги и ги няма сега,но имам съмнение,че гърнетата може да са запушени някъде и катализатора като гледам не е пипан

Pyrhel

Цитат на: Водниядух1 в 11 Август 2024 22:38:22Сложи еднопосочен клапан преди филтъра.
Защо се побългаряват разни възли, вместо да се открие проблемът...

Цитат на: Daniel_connect в 10 Август 2024 21:36:44Погледнах горивният филтър пълня го принудително,но след това се изпразва и повече от половината не иска да се напълни с гориво.
Не се изпразва, пълни се с въздух. Залагам, че това се случва от бързите връзки към филтъра или от бързите връзки към сондата за горивото в резервоара.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

затапи ЕГР-а за проба ,че на тоя модел са проблемни и преди време беше и доста пари в МР

Daniel_connect

#8
Цитат на: Pyrhel в 12 Август 2024 22:02:01Защо се побългаряват разни възли, вместо да се открие проблемът...
Не се изпразва, пълни се с въздух. Залагам, че това се случва от бързите връзки към филтъра или от бързите връзки към сондата за горивото в резервоара.
Точно така!целия маркуч съска от въздух,преди да я купя някой си е играл и е сложил филтър от голф и направо от там директни маркучи,сутрин като я запаля им давам газ а тя не вдига повече от 1200-1300 оборота и леко по леко се оправя ама няма никаква тяга,по зле от чист дизел

Цитат на: Alexi в 12 Август 2024 22:13:10затапи ЕГР-а за проба ,че на тоя модел са проблемни и преди време беше и доста пари в МР
Добре,ще опитам,беше записала грешка и я изчистих и доста време няма чек лампа,сега не върви и няма чек лампа,а преди беше обратното....с чек и си вървеше доволно


При първото палене сутрин давам газ до края и оборотите се вдигат едвам и след всяко следващо подаване на газта е една идея по добре..
След като потегля до 2хил оборота я няма никаква след това е една идея по добре,но не е това което трябва


Цитат на: Pyrhel в 12 Август 2024 22:02:01Защо се побългаряват разни възли, вместо да се открие проблемът...
Не се изпразва, пълни се с въздух. Залагам, че това се случва от бързите връзки към филтъра или от бързите връзки към сондата за горивото в резервоара.
И аз мисля че е от тези преправения,но не знам от къде да почна,в момента с този клапан който сложих като чели филтъра си е добре,но няма оправия?!

ivchotr

Цитат на: Daniel_connect в 12 Август 2024 22:52:42Точно така!целия маркуч съска от въздух...

За горивен маркуч ли става въпрос? Щото, ако съска от въздух такъв маркуч, когато тръгне горивото по него трябва да протече като лейка.

А пък когато горивото е с необходимото налягане, особено в рейла, трябва да погледнеш и какво се случва с турбината. Щото без турбина наистина ще е по-зле от обикновен дизел.


Daniel_connect

#10
Дърпам през филтъра с моя помпа и мой маркуч и до преди да сложа еднопосочния клапан спра ли да дърпам нафтата веднага се връщаше към филтъра и съска от моя маркуч и следователно ме води до мисълта че филтъра е празен щом съска и нафтата се връща,след като сложих клапана и тръгвам да помпа с моята помпа нафтата си стой в моя маркуч и не се връща към филтъра и следователно това ме води до мисълта,че си е наред след слагането на клапана,но оправия няма.
А при всяко каране е различно,тръгването е трудно,след 2хил оборота понякога се оправя леко и се чува че турбината се включва,някой път пък както е при потеглянето така се движи и постоянно.
Като купих колата го имаше този проблем при първото палене,но след потегляне и се оправяше веднага

ivchotr

Налягането в рейла нормално ли е? Дюзите проверявани ли са? Алекси може да ти обясни по-подробно какво да провериш по горивната система за да заработи добре, че да включва и турбината. Ако след това не ще да се форсира, трябва да си насочиш вниманието и към турбото.

Daniel_connect

#12
Ами вече съм се насочил към там,проблема е от оня ден и почнах по ред,мисля че проблем ще е при тези преправения преди мен,щом е правено така е имало проблем,сложила са обикновен филтър от голф и направо директни маркучи,няма никакви грешки иначе за горивото

От днес дори и вече не иска да пали,изобщо не идва гориво,два дни не бях я палил и сега опитах и запали и изгастна и до там.

Mod edit: не цитирайте предходните мнения. Ако искате да добавите нещо - използвайте бутон "Редакция".

ivchotr

Ами вържи някакъв манометър по пътя на горивото след помпата в резервоара и преди двигателя и виж какво налягане прави. Ако не е достатъчно - или помпата е бъгава или някой маркуч/тръба след нея се запушват. Маркучите имат склонност да си правят сами клапани от скъсани в тях парчета гума. Помпата може да е здрава сама по себе си, но да ѝ се затлачва цедката с гняз или пък някой кабел да прекъсва. Такива неща...