Питане за съединителя на Фокус-2 (2.5) 2.0 бензин Дуратек

Започната от F Focus, 15 Декември 2022 12:59:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

F Focus

Здравейте,

Искам да Ви попитам въпросният Фокус:
-Задължително ли е с двумасовият маховик?
-Каква е приблизителната цена за смяната на съединителя (комплект) с нов такъв?
-Какъв пробег приблизително изкарва такъв съединител без да се измъчва?
-Възможна ли е замяната му с обикновен без да се правят чудеса?

Благодаря предварително на компетентно отговорилите!

П.С. Както някои ще се досетят много ме влече към Фокус комби с двулитров Дуратек-затова питам (Екобуст двигателите не ги отразявам изобщо),.Въпреки, че вече съм наясно с недостатъците по двигателя,  но купето, солидната му изработка, окачването и пътното поведение много ме кефят и ми се ще да не изневеря на марката и модела! Дърт съм, имал съм много други марки и модели, шофирал съм още повече нови служебни автомобила, но чак на дърти години преоткрих Форд-Фокус. Писал съм, че от 1997г. до 2001г. карах бившият служебен автомобил на истинският г-н Фое (мир на праха му и да почива в мир!), който беше Скорпио, 2.9, V6, 172 h.p., Джия, автоматик-отдавна няма такива автомобили! и няма, и да има!:(
Фирмата, в която тогава работих купи 4 автомобила от МП (първите направили сервиз и авто-салон в Бг)  плюс Скорпиото на собственика, който беше дошъл до наше село с него и колата беше на 20Х.км. Предаване към задният мост, безупречно пътно поведение...единствената кола, с която съм вдигал 230км./ч. (можеше и още) без никакви усилия и притеснение. Но зимата задължително си трябваха читави зимни гуми и нямаше проблем-инак беше трагедия.
Извинявам се за лирическото отклонение, но се надявам да Ви е било интересно какви коли е правил Форд.


Жоро Петков

Гризе те 2.0 ама и в другите теми ти казахме - карай си сегашната. Поне си я закрепил и знаеш какво и има.
В момента вторичния пазар е толкова зле, че аз бих си запалил парите вместо да ги "инвестирам" в автомобил.
Съединителя ще ти е от порядъка на 1500лв - звънни на МП питай ги колко е оригинален и делиш на 2.
Живота му е много относителен но дават, че трябва да изкара поне едни 150 000км.

F Focus

#2
Благодаря ти за отговора, Георги!
Явно няма да си сбъдна пенсионерската мечта, а много бих искал! :-[
Сегашната кола, като цяло си е ОК, освен, че похапва малко масло, а и  радиатора (май се казва кондензатор) на климатроника е за смяна, щото след 16г.  е позагнил, особенно в долната си част и ламелките му са поизчезнали, но климатроника работи, като в началото на летния сезон му доливам около 250гр. фреон ( от 610) плюс масло(!), което е изключително важно-ако ще доливате фреон искайте да ви долеят  и съответното к-во масло в него-инак убивате компресора! Имайте предвид, че климатикаджийските сервизи доливат само фреон!!!
Абе общо-взето имам нормални кахъри с добичето.

ADiDimitrov

Айде айде 1500  8)  съединител + помпа около 400 - 450 лв. Маховик ако е разбит, като шанса да е разбит е минимален, стига колата да не е на 400+  :-\ Моята е с оригиналния съединител на 225000, съдейки по приятели с моя фокус, някъде към 250000 се предава и то май по скоро приключва помпата, но то отвориш ли сменяш всичко  :-\

Жоро Петков


F Focus

Информацията ми е за макс. 2000лв. за смяна на всичко комплект, но реших да попитам и Вас.

ADiDimitrov


Жоро Петков

Ми ето - далавера значи би трябвало под 1000лв да е с труда!

ivchotr

Ако не се сменя маховикът не е толкова скъпо. Голямото желязо вдига цената.

Alexi

като се отвори там се сменят задължително и : семеринг колянов вал ,семеринг първичен вал на ск. кутия ,вилката на лагер помпата .. проветете и тия цени че един семеринг кол. вал е 30-50 лв ..


F Focus

Цитат на: Alexi в 16 Декември 2022 16:34:50като се отвори там се сменят задължително и : семеринг колянов вал ,семеринг първичен вал на ск. кутия ,вилката на лагер помпата .. проветете и тия цени че един семеринг кол. вал е 30-50 лв ..

Всъщност така е, прав си!
Въпросните "дреболии" някак ги пропуснах...