Фокус цмакс 1.8 16в 2004 г. не се изфорсира.

Започната от maxtop, 04 Ноември 2021 16:54:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

maxtop

Въпросният фокус е в мен от 1000км. При пътуване Пловдив Варна по средата на пътя започна да бучи все едно е разкачен въздушния филтър при подаване на газ , но вървеше и вдигаше обороти до 6000. В градско в Варна започна на светофар да не може да да поеме от 800 оборота по 10 тина секунди . В обратна посока на равно не вдига повече от 111км/ч и около 3100 оборота. Клапата е почистена , няма грешки , не свети нищо.Помогнете , какво да правя , да сменям или да се отървавам.


ADiDimitrov

Лагер помпата е заминала, така и така ще отваряш кутията сменяй и съединителя 😉

iwo_19

111  км ,  как  пък  ги  видя, да не  са  112 км ? Дизел със 6000  оборота ????  Туй да не  е с мотор от ъглошлайф ?

ADiDimitrov

Цитат на: iwo_19 в 05 Ноември 2021 19:53:25
111  км ,  как  пък  ги  видя, да не  са  112 км ? Дизел със 6000  оборота ????  Туй да не  е с мотор от ъглошлайф ?
Аз като му чета заглавието на темата май за бензина става въпрос!! Ама пича нищо не пише или я е дал на Надин или ....... 😉🤣

ivchotr

Сума неща може да са се случили. На първо време е добре да се види какво налягане прави бензиновата помпа и колко гориво стига до инжекторите на двигателя.

maxtop

Има и газ и на 2те горива е едно и също затова налягането на бензина отпада,  В жапката има фактура. За 550лв. за сменена помпа преди 5000км. Смених дросела и няма промяна. На диагностика дава при натиснат до долу педал : педал-100%, клапа 100%, трс-50%,Визуално клапата е отворена до край,  с трептения от около половин см. А за 111км. Може да са били и 112км, но все ми се струваха по малко особено през риш.

maxtop

Съединителя е на 1000км, има малък шум от маховика, но е добре, лагер помпата е добре, не е боксуване на съединител защото оборотите не се вдигат. Това кое то мисля да направя е да си поръчам еднс диагностикс vcm2, ако и с нея не открия нищо ще се насоча към инсталацията между дросел и компютър. Пиша нарядко защото съм доста зает в работата и няма време. Н

maxtop

Относно Надин - търся да си купя ударен фокус от този модел за части. Трудно се отказвам,  а моят фокус ми харесва доста и съм готов да инвестирам,  а и после ще има и части за продаване и подаряване.

maxtop

#8
Развитие- четено с delfi, tinkdiag трс дава, че клапата е отворена на половина съответно 50% и 55% при двете диагностики, при подадена газ до долу. С делфито при пълна газ педал 100% клапа 100% трс 50%. Визуално клапата отваря нацяло и започва да трепти 15 - 20%. На обороти клапата пак трепти, По малко и по рядко, Тинкито дава 12-16% червено, синьо което най вероятно 15-16% е желаната стоиност.

ivchotr

Почисти входящия колектор около клапата. Един Опел Зафира правеше подобен проблем и се оправи с добро почистване на входящия колектор. Не твърдя, че и при теб ще се реши проблемът с такова почистване, но няма да ти струва нищо да го направиш.


maxtop

Колектора чист, поне докъдето се вижда без клапата. Мисля да прегледам инсталацията клапа компютър засега, но ми липсва време за момента.

maxtop

Нещата вместо да се оправят, станаха трагични. Премахнах нацяло газовата уредба, измерих окабеляването на дросела до екуто, всичко е наред. Но има едно НО с изтиването на времето спря да пали, ако случайно запали при подаване на газ или не реагира или гасне, не се форсира въобще, с две думи умря. Според мен е компютърът. Някой има ли информация или възможност да проверим какви са номерата на компа и кои трябва да съвпадат и кои може и да не.

saggy

Колега, можеш да питаш във Ford Upgrade+ групата. Гледам, че оправят разни проблеми с комповете по фордовете. Не пречи да ги питаш.
https://www.facebook.com/groups/1257621777981275/about
http://fordupgrade.eu/?fbclid=IwAR1UMlBhIAHxuVU_1Kz4wAgP8wQl3teQe_oZEFLfZl8NquTuspy0gyinph8