Разлика двигател S-Max 2006-2009

Започната от parbaliev, 02 Август 2021 22:52:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

parbaliev

Здравейте,
престой ми покупка на Форд s-max 2006-2009. Насочил съм се към двигател дизел 140 коня на пежо. Въпроса ми е следния виждам, че има обяви   освен с мотор 140 коня и с мотори 131 и 136 коня? Каква е разликата между моторите 131, 136 и 140 коня, за да знам какво да гледам.  Благодаря предварително!


Жоро Петков

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_S-Max

Доста често има разлики ако се използва HP, PS или BHP. За това най-чисто е да се гледат киловатите.
Като гледам по таблицата дизели 2.0 има 115 и 140 коня (136 най-вероятно е ако са гледали BHP вместо PS).

131 к.с. не виждам в таблицата дизелов.

zloster

В Уикипедия не изглежда да е съвсем вярно. Предполагам объркването започва от Форд още - двигателите на някои от моделите са с различна мощност. Пример:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#2005_TDCi_(PSA_DW_Based) - 136 PS е при Фокус, а S-max е с 130/140 PS.

Погледнах и каталозите на Mann и Schaeffler (LuK/Ina/FAG). И там са леко различни "вижданията". Според Schaeffler модификациите са 5 броя, според Mann са 4 броя. Погледни първите две прикачени изображения.

Най-сигурно се определя двигателя през "engine code" - виждат се на изображението от каталога на Schaeffler. При Форд този код дава точната модификация на двигателя и на кой модел точно е бил сложен (Мондео, Фокус и т.н.). Не намерих видео с S-max. Ето пример с код "QXBA" 2 литра дизел точно като този, който те интересува.  Третото прикачено изображение. Видеото е тук: https://www.youtube.com/watch?v=gYB0fC9dtCI

Иначе Форд ETIS предлага бърза проверка на заводската конфигурация: https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do Въвежда се ИНА/VIN и се получава информация за двигател и скоростна кутия. Другото е да пробваш описаното тук: https://fordbg.com/forum/index.php?topic=111.msg135714#msg135714
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Alexi

всички тия дизели съществуват ,няма объркване като в годините имат дребни разлики .. даже двигателя се монтира до ден днешен с мощности 140 ,163 и 185 коня .. с кой точно ще се падне S-Макса - гледа се талона ,там пише колко кВ е

ivchotr

Ако някой не е манипулирал данните, когато са регистрирали колата, за да плаща по-малко данъци и т.н.

parbaliev

Цитат на: Alexi в 03 Август 2021 21:06:15
всички тия дизели съществуват ,няма объркване като в годините имат дребни разлики .. даже двигателя се монтира до ден днешен с мощности 140 ,163 и 185 коня .. с кой точно ще се падне S-Макса - гледа се талона ,там пише колко кВ е

Ако всички двигатели съществуват 131,136,140 коня са двигатели на пежо нали така? Разликата между тях трябва да е минимална или не? Въпроса ми е дали въобще дда ги гледам двигателите различни от 140 коня?

Alexi


parbaliev

Цитат на: Alexi в 04 Август 2021 06:57:58
да ,двигателя е DW10 на Пежо
Благодаря за инфото
Виждам, че на всички обяви пише, че колата има автопилот и темпомат съответно. В същото време само на 4-5 обяви снимките на волана са с черните бутони отляво и от дясно. По качените снимки не се вижда много ясно но темпомат при s max e самия волан нали така?

Пацона

#8
https://www.drom.ru/catalog/ford/s-max/g_2006_5946/ -Данни за модификациите досега .Подавам информация за модела откъдето аз гледах. И първата тема от този форум където повечето неща са казани.https://fordbg.com/forum/index.php?topic=149.0

Пацона

https://www.avtoavenu.ru/ford-s-max/Не трябва да се гледа само двигателя.Всичко е важно ,след като си решил за ценовия диапазон и вида гориво за модела.Полезни неща са челното отопляемо стъкло,преден и заден парктроник,мултифункционален волан с управление на мултимедията от него и бутоните на темпомата, ръчната дали е обикновена или електрическа ,.За дизел според мен е хубаво да е автоматик.Дизела се чипира добре до 165кс.,но автомобила не е за състезания според мен ,за спокойно каране с опции за повече пътници и товари.Двузонов климатроник също е за предпочитане.Здрав универсален автомобил с много добра защита от корозия имаш всички необходими екстри за комфортно каране.Автомобила е на късмет ,за състоянието му след това отговаря собственика.Дизелите са икономични , но имат съответните особености при експлоатация и поддръжка.Автомобилите от Швейцария може и да имат реален пробег освен поддържането.За проверката на колата е сигурно първите пет, шест години когато е в гаранция и може да си сигурен за километрите до тогава .После е на късмет и ако собственниците са ходили в сервизите на Форд.За търсените от теб години почти  няма да намериш  кола с един собственник и реални километри.20000 км е средно реално на година -все пак има и повече.Късмет!Вземи си помощници при огледите и гледайте .


Пацона

#10
За да има темпомат черните бутони трябва да са на волана ,иначе няма каквото и да пише.Електрическата ръчна е с големи бутони наместо ръкохватка.Ако има подгрев на седалките под ръчната ще се вижда конзолата за управление.Моя автомобил е без подгрев и с обикновена ръчна-така исках.Изпълнението ми е Тренд ,но са добавени всички необходими екстри,без люк на тавана което смятам за удачно.Повечето дизели са автоматици с 6степенен Айсин,аз предпочитам ръчна скоростна кутия.От 2008 г модела има леки подобрения ,по добре избери от тази и следващата година .От септември 2009 има и евро 5.Клиренса е 15.5 см,след 2010 намаля,автомобилите порастват на размери .Ако имаш късмет антената на радиото ще е върху едно от задните странични стъкла.

parbaliev

Цитат на: Пацона в 07 Август 2021 10:02:17
За да има темпомат черните бутони трябва да са на волана ,иначе няма каквото и да пише.Електрическата ръчна е с големи бутони наместо ръкохватка.Ако има подгрев на седалките под ръчната ще се вижда конзолата за управление.Моя автомобил е без подгрев и с обикновена ръчна-така исках.Изпълнението ми е Тренд ,но са добавени всички необходими екстри,без люк на тавана което смятам за удачно.Повечето дизели са автоматици с 6степенен Айсин,аз предпочитам ръчна скоростна кутия.От 2008 г модела има леки подобрения ,по добре избери от тази и следващата година .От септември 2009 има и евро 5.Клиренса е 15.5 см,след 2010 намаля,автомобилите порастват на размери .Ако имаш късмет антената на радиото ще е върху едно от задните странични стъкла.
Ок, благодаря за съветите за момента ходих на оглед на 10тина втомобила, но само един от тях ми хареса. Казах си този ще е. След като закарахме с платформа колата от автокъщата в сервиза на един познат се оказа, че двигателя не става имаше доста проблеми и я върнах в автокъщата и не я взех. Търсенето продължава...