Мощност в ниските обороти.

Започната от bearsm, 02 Януари 2018 09:19:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bearsm

Здравейте, колеги. Честита нова година. От няколко дена се сдобих с "нова" кола Форд фокус 1.6 tdci 100 к.с. 2007 г., Имам следния въпрос, нормално ли е в ниските обороти до към 1600-1800 обора (до като се развърти турбината) да нямам мощност и  ако не е нормално къде евентуално може да е проблема.

Също така ме интересува мога ли да проверя по VIN кода сервизната история на колата и т.н.

Благодаря предварително.


Mondeicho

Честита нова година и на теб и добре дошъл в клуба! Пожелавам ти много безаварийни километри с новата придобивка. По темата, значи мощност трябва да си има, но тук нещата са малко относителни защото зависи какво си карал преди това и какви са ти очакванията. Евентуално да намериш колега с този двигател и да провериш дали има разлика. За сервизната история ако колата е внос отвън или не е поддържана в МП няма начин да разбереш нищо. ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

bearsm

#2
колата е внос от вън (Австрия), има сервизна книжка, обаче колко е вярна .........
предишната беше 136 к.с газ-бензин атмосферен двигател.

Относно мощността ще го кажа така качвайки рампата на подземния гараж на първа при 1000 оборота натискам педала и не иска да поеме. На равно нещата стоят малко по добре, но при 1800 оборота горе долу, когато се развърти турбината нещата са ОК!!. На магистралата си карам със 140 150 без никакъв проблем си ги подържа и може и още.

Alexi

не е нормално това ,има някакъв проблем

ivchotr

Така правеше печката (1.8 ТДДИ) преди да спрем течовете на ГНП-то. Там принципът е друг, но ефектът е същият. В тази връзка си мисля, че е добре да се провери с какво налягане пристига нафтата до дюзите. Твоят двигател има не лош въртящ момент и преди да се включи турбото трябва да се държи нормално, а не като кранта пред умиране.

bearsm

не съм мерил още нищо, но за събота съм уговорил една диагностика да видим дали всичко е наред. От VIN-а не можах да разбера никаква сервизна история освен, че излезнаха няколко неясноти, Първо по VIN-а колата не е 100 коня колкото пише в талона е 110 като за такъв двигател и в Мотопфое не знаят и второ което може би е по неприятната новина е, че колата е с eolys. Което води до нови въпроси какво следва от тук на татък, може ли да бъде премахнат или не възможно ли е той да играе по някакъв начин на работа на двигателя.
И другото нещо което открих е че турбото е с променлива геометрия, възможно ли е геометрията да не сработва и поради тази причина да имам малка мощност в ниските обороти.
Уточнявам, че не ми свети никаква грешка по таблото.

Поздрави !!

bearsm

до колкото срещнах информация за въпросната система променя работата на двигателя и спомага изгаряне на саждите при по ниска температура. Та по какъв начин ще  промени работата на двигателя при евентуално изчерпана течност, сигурно един господ знае !!!

Ozzie

#7
Цитат на: bearsm в 03 Януари 2018 21:15:19..излезнаха няколко неясноти, Първо по VIN-а колата не е 100 коня колкото пише в талона е 110 като за такъв двигател...

Честно казано, написано по този начин, не успях да разбера, какво пише в талона (т. Р.2) - 74 kW (малко вероятно) или 80 kW, което по- вероятно.
Стана ми странно още в началото, когато написа, че е 100 к.с. Кой ти го каза това?

Цитат на: bearsm в 03 Януари 2018 21:15:19И другото нещо което открих е че турбото е с променлива геометрия...
Дубр'утру!  (tooth)

Цитат на: bearsm в 03 Януари 2018 21:15:19...възможно ли е геометрията да не сработва и поради тази причина да имам малка мощност в ниските обороти.
Дали работи акутатора, можеш и сам да видиш, само ти трябва помощник да натиска педала на газта.
Едно клипче, къде да го търсиш - https://www.youtube.com/watch?v=7i0dk789k1Y
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

такъв мотор 100 коня няма ,или е 90 или е 110 :)

bearsm

Цитат на: Alexi в 03 Януари 2018 22:34:20
такъв мотор 100 коня няма ,или е 90 или е 110 :)

Няма да посочвам сайтове, в които има такива двигатели тъи като не винаги отговарят на 100%, Няма да показвам сервизна история от Австрия поради подобна причина, но ще покажа снимка на талона (поле P.2) http://bearsm.snimka.bg/hobby/ford.5117386.38406385


Pyrhel

По сайтовете често има грешки, а оригиналната програма за резервни части много точно показва по VIN какъв е и какво има по него :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

уха ,БГ талон за доказателство  :D

Mondeicho

Много е хубаво ако ти е 110, а по талон се води 100 защото си с малкия данък и това няма какво да те притеснява  (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

bearsm

Казаха ми, че излиза 110 к.с от Мотопфое, Някои запознат ли е с eolys. По точно ме интересува е 1л. от течно горе долу какъв пробег се изминава. И до колкото разбрах компютъра при добавяне на течността променя и работата на двигателя, възможно ли е евентуално липсата на течността да се отразява на работата в ниски обороти.

bearsm

Цитат на: Mondeicho в 04 Януари 2018 06:33:17
Много е хубаво ако ти е 110, а по талон се води 100 защото си с малкия данък и това няма какво да те притеснява  (rofl)

Това, че и в Австрийския талон пиеше 74 kw. а по VIN от мотопфое ми казват, че е 110 к.с, за мен възникват въпроси (като изключвам възможността за манипулация на талона в Австрия).

Pyrhel

#15
Еолисът нищо не променя в работата на мотора, това е добавка към горивото... Променя се работата, когато регенерира. За 1.6, литър ще стигне вероятно за около 60тина хил км.
Аз на хартийки не бих вярвал, независимо дали са австрийски или не.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

bearsm

мерси за бързите отговори. На въпросните хартийки вярват освен нашите институции и всички чуждестранни такива.
Дали някои от вас знае, колко събира казанчето и дали от компютъра може да се види количеството.   

exclusiveremix

Наскоро спорих в клубната страница на Форд в фейсбук ,че 1.6 нафта 100 коня няма...Е опровергаха ме,човека си снима талона където се виждат киловатите.По-различни сайтове също излиза тоя мотор...
А Защо у МП нищо не знаят е странното.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

Model    Output                            Notes
DV6 ATED4 90 PS (88 hp/66 kW)     turbo-Diesel 16-valve
DV6 B     75 PS (73 hp/55 kW)     turbo-Diesel 16-valve
DV6 TED4    110 PS (108 hp/80 kW)     turbo-Diesel 16-valve
DV6 C    111 PS (82 kW)                     turbo-Diesel 8-valve
DV6 D    92 PS (68 kW)                     turbo-Diesel 8-valve
DV6 FE    75 PS (55 kW)                     turbo-Diesel 8-valve
DV6 FD    95 PS (70 kW)[3]             turbo-Diesel 8-valve
DV6 FC    120 PS (88 kW)[3]             turbo-Diesel 8-valve

това са всички модификации на 1.6 :)

exclusiveremix

Не им вярвам много много...но щом излиза ;)
http://automedia.investor.bg/catalog/car_28/model_298/cartech_5305/

Мързи ме в момента да преровя половината постове у ФБ,за да открия снимката на талона на човека с 1,6 100 коня нафта.Там поне 5ма му казахме,че няма такъв мотор,докато не показа снимка.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White


bearsm

Цитат на: exclusiveremix в 04 Януари 2018 12:09:36
Наскоро спорих в клубната страница на Форд в фейсбук ,че 1.6 нафта 100 коня няма...Е опровергаха ме,човека си снима талона където се виждат киловатите.По-различни сайтове също излиза тоя мотор...
А Защо у МП нищо не знаят е странното.

МП не знаят за двигател 110 к.с. Правят някаква разлика между този 109 и 110. А за нас е може би прост закръглени.

bearsm

Цитат на: Alexi в 04 Януари 2018 12:41:28
Model    Output                            Notes
DV6 ATED4 90 PS (88 hp/66 kW)     turbo-Diesel 16-valve
DV6 B     75 PS (73 hp/55 kW)     turbo-Diesel 16-valve
DV6 TED4    110 PS (108 hp/80 kW)     turbo-Diesel 16-valve
DV6 C    111 PS (82 kW)                     turbo-Diesel 8-valve
DV6 D    92 PS (68 kW)                     turbo-Diesel 8-valve
DV6 FE    75 PS (55 kW)                     turbo-Diesel 8-valve
DV6 FD    95 PS (70 kW)[3]             turbo-Diesel 8-valve
DV6 FC    120 PS (88 kW)[3]             turbo-Diesel 8-valve

това са всички модификации на 1.6 :)

http://www.cars-data.com/en/ford-focus-wagon-1.6-tdci-100hp-trend-specs/14439

Тук има модификация 100 к.с.
Въпроса е че според различните сайтове този двигател го слагат от 2008 год. а моята е 2007.
Единственото (не притеснително) обяснение за мен, че по VIN-а излиза 110 к.с., а в Австрийския талон пише 100 к.с. Е смяна на двигателя поради някаква причина със такъв от следващото поколение.

Alexi

#22
Стига с тия снимки на талони ве хора .. примерно всичките ни служебни коли са писани 70 коня независимо с кой мотор са :) като отидеш в Рено и кажеш ,че искаш 20-30 коли колкото кажеш толкова пишат в документите с които я регистрираш .. после като отидох да я обслужвам вече в местния клон на Рено човека се смая .. вика тоя мотор 1.5дци евро 5 не съществува във вариант 70 коня ,минимум е 80 :) K9К e мотора ,2011+ айде намерете ми го 70 коня ( даже е 68 коня по талон ,ще ви го снимам после )

Pyrhel

Остави, когато на някой 3-4-5 пъти кажеш нещо и не се замисли - няма смисъл. На мен ми писна, след първите няколко години във форума, да се обясняваме за километрите от автокъщи, сервизни книжки, хвърчащите документи, каталози по интернет и "моя майстор, бат Кольо, каза..." Кот такоа :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

bearsm

да наистина както и да е, не от такова значение точните KW-ти на колата. По скоро сега трябва да взема решение какво да правя DPF-a и eolys-a, за което ще бъда благодарен ако някои може да даде по точна информация колко точно се харчи от въпросната течност на единица изминато разстояние (знам че зависи от разхода на гориво, респективно дали караш предимно градско или извън градско)

Просто 300 лв за 3 л. не са малко пари за нашите стандарти.

exclusiveremix

НЕ мога да се съглася с това което говорите,но Алекс донякъде е прав за рената.При нас също се случи по талон Реното да е 88коня(не помня с точност kW),а като се закачи на компютър и по номер на рама да излезе 75коня.Външно мотора беше 1 към 1 с 90 коня версията.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

моята беше дръпнала 1.5 литра Еолис за 90к км ,последно като я гледах на диагностика .. течността не е толкова скъпа ,какви 300 лв ...

bearsm

#27
В нета такива цени излизат. В ebay има по евтино ама 5 л. - 120 паунда.
http://deauto.bg/content/%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD-eolys-%D0%B7%D0%B0-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-dpf-%D1%82%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B4%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8-dpx176-3%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B0
За дозировката на еолис-а имали значение дали ще зараждаш по 10-20 литра или ще пълниш резервоара

Alexi

според мен не ,но зависи как караш .. при регенерация пуска по няколко грама ,но регенерация може да направи на 200 ,или на 300-350 км ..

bearsm

на всеки 300 км. трябва да се прави регенерация.
Та то трябва да си седиш постоянно в сервиза,