Ford C-Max Mk1 & Mk2 - Ръководство на купувача

Започната от Bobi, 23 Септември 2011 02:12:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Vanko

 Тоя белия забелязвате ли, че е обслужен на 110к км, минати за 2 години, и ''случайно'' следващите почти 2 години е минал само 13к км. Иначе е доволно оборудван, лови окото. От SimAuto не съм видял читава кола да е излязла, ама знае ли човек...


mediacenter

Във вторник ходих да го гледам тоя белия в Дупница понеже бях в района...
наистина доволно оборудвана...даже с автоматична врата на багажника,което много ми допада  :-*
Имах съмнения че може да е била такси,но не открих следи от подобна дейност...макар че знае ли човек
Единственото ,което видях е изплескана шофьорска седалка и омазан волан...иначе найлоните по алуминиевите прагове седят още,без на шофьора де.
Останалото в салона нямаше следи от употреба
Най-вероятно е била служебна кола на някой писюрин..това разбира се са си мои изводи.
Имам намерение да ходя с едно мое майсторче да я огледаме в сервиз и ако не изскочи нещо фрапиращо да завъртя колелото на късмета...
Толкова засега от мен.

m_focus

Форфенове, да не отварям нова тема, ще пиша в темата на колегата, дано няма нищо против  :)
Аз съм се насочил към последните години на Focus C_MAX или първите години на C-MAX, значи някъде 2006-2008 долу-горе. Ориентирал съм се към дизела, двигател 1,6 и 1,8. Двата литра двигател по-скоро не са ми опция.
Ако имате някакъв препоръки или знаете добри коли моля да подсказвате, че вече почнаха да ми изтичат очите в мобилето и карса  :D
Иначе съмотворил тема в другияфорум, ама там много замряла работа май  ::) или читавите коли са свършили :)
карай форд и бъди горд :)

Alexi

колега от форума си продава макса ,виж в "продавам" .. неговия изглежда читав и с доста екстри .. а защо не 2.0 ? по добрия мотор е ..

m_focus

Знам за тази обява, Сенатор я показа в другия форум, само че ми идва скъпа :(
По принцип се бях насочил към 1.8  че прочетох в разни теми из форума и тук и там че двигателите на пежо ( 1.6 и 2.0) прецаквали често турбото, макар че може да е било от не добра поддръжка на колата ... Някъде тук прочетох че в 1.8 се прецаквал egr, който бил цифра :) А иначе ми се щеше да взема по-малкия двигател 1.6 или 1.8 че да усетя малко икономия на автомобила, сега съм на чиста бензинка, макар да си призная разхода долу-горе бива, но не може да се сравни с дизелова кола със същите параметри.    2.0 дизел това ли е сравнително по-здравия и безпроблемен двигател?
То идеална кола само от магазина, ама все пак не си купувам семейна кола всеки ден, искам да мога да разчитам на нея :)
карай форд и бъди горд :)

Milcho

Ако вземаш определен мотор с идеята, че на друг нещо скъпо се прецаквало често (примера с EGR) и очакваш при теб да не се случи.... това според мен е грешка. Купувайки някакъв такъв дизел, трябва винаги да имаш предвид, че може ей така изведнъж да си замине я EGR, я дюзи, я турбина и т.н. Тоест трябва да имаш предвид, че такива разходи по колата са възможни. Все пак са автомобили незнайно как експлоатирани.

Например моя C-Max до тук за 2 години съм му сменил подгревни свещи, МАП, дебитомер, EGR, ел клапана на турбото, клапан на помпата (заради него просто угасна на пътя), ключалка на преден капак, хидравлична помпа и... само за това се сещам на първо време. Изобщо не споменавам консумативи като масла, филтри, тампони, ремъци, ролки и др.



"по-добре счупен Форд бензин, отколкото здраво БМВ дизел" - Ина Тодорова

G_o_c_e_v

Аз избрах 2.0 по простата причина ако ще е гарга, да е рошава. И трите двигателя са над 100 к.с и като ще плащам скъп данък поне да знам защо. За 2 години съм сменил само EGR, като свършила част и една тръба по турбо пътищата.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

2.0 няма да гори осезаемо повече от по малките мотори ,защото е със 6 степенна кутия което си е благинка откъдето и да го погледнеш

m_focus

Благодаря за мненията, ще си направя изводите. Изглежда всичко си зависи колко добре е обслужвана колата преди ние да я вземем. Иначе с какъв мотор ще бъде май ще зависи от това към момента като ходя да гледам коли какво има на пазара(следващата седмица най-вероятно). Уж има и с 1.6 и 1.8 и порядко 2.0 кубика двигател, и ако самата кола е читава тя ще бъде :)
Иначе при нов внос продавача платил ли е вече екотакса или от мен като нов собственик се очаква да я платя? Разбрах че била май към 260лв или нещо такова, без значение колата.
карай форд и бъди горд :)

Alexi

не е задължително да я е платил - пита се щото си е разход


m_focus

#40
Ясно. Иначе ако не е платена екотаксата като добавим разходите по прехвърлянето и първоначалното обслужване, май някъде към 1000лв ще отидат, поне така си мисля.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435934438058697&slink=aoa1m5
колко мислите че е цената на тая колица или това й е реалната, ако хипотетично в сервиз потвърдят че е ок имам предвид.
карай форд и бъди горд :)

vladko

 Система за контрол на скоростта (автопилот)-не се вижда да има.

m_focus

Да, наистина не се виждат копчета на волана ... а това отделение което е над въздуховодите над радиото това ли е хладилната жабка? Защото гледам че в някои коли го няма капака и стои като ниша, в други като че ли до него имаше някакво друго отделение, вдясно, продълговато, ама май по-рядко съм виждал такова, пък може и да съм се заблудил
карай форд и бъди горд :)

Alexi

изглежда запазен ,оригиналните лети джанти са дали фира обаче .. темпомат няма

Pyrhel

Цитат на: m_focus в 26 Септември 2015 23:10:55
а това отделение което е над въздуховодите над радиото това ли е хладилната жабка?
Не, това е обикновена тава с капак отгоре.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

B.Stoilov

До m_focus:
Здрасти колега, карам C-Max с този двигател, към който си се насочил (1.6) и искам да ти споделя, че тези 109кс, които са на 1.6TDCi, са крайно недостатъчни за това купе поне според мен, освен ако ти е все тая за ускорението и скоростта (понякога се връщат до 2 предавки назад при изпреварване). За разход много трудно при мен пада под 7.5/100км градско. Ако си от София, може да се видим да го врътнеш да видиш за какво говоря. Според мен си търси минимум 1.8, но разликата е само 6кс. Както каза колегата по-горе разликата в данъка не е голяма, затова препоръчвам 2.0. Ако върна времето назад нямаше и да се замисля - сега щях да взема 2.0 TDCi 136hp, с който ти доставя удоволствие да я караш. Двулитровият наистина е уникален, имахме Фокус мк2 с него, ако има база за сравнение.  Важно е като купуваш такава кола да й се наслаждаваш. И гледай да е по-високо ниво на оборудване. Така няма да помисляш скоро за смяна на колата, а и най-важното - ще си я харесваш.  8)

m_focus

Благодаря за съвета B.Stoilov, ще го взема под внимание когато правя крайния избор.
В момента съм с 1.6 бензин 100 коня или 101 както някои го пишат, няма значение, та в един сайт направих сравнение между моя двигател и 1.6 109 коня дизел на C-MAX, като видях следното:
Въртящ момент    143/4000 Nm    240/1750 Nm
Първият показател е на двигателя на бензинката, втория на дизела. На 90 коньовия дизел е 204 или нещо такова, по спомен. Бензинката ми се наема сравнително нормално и съм й свикнал, положението е тегаво, когато пусна климатика, тогава вече е по-сложно. Та доколкото разбирам, макар да не е много, излиза че 90 коньовия дизел е доста по-добър от моята бензинка, а с по-големия двигател от 109 коня разликата ще бъде съвсем чувствителна като усещане. Поне това е което разбрах от четене по форумите, но може и да не съм разбрал правилно, колегите да кажат ако бъркам.
Иначе предполагам ще ти е направило голямо впечатление от 2.0 и 136 коня да слезеш на 1.6 и 109 коня, ама аз по принцип съм от спокойните шофьори, не съм от бързаците дето галопират между колите зиг-заг:)
карай форд и бъди горд :)

Alexi

1.6 дизел и в 2та си варианта е чувствително по приятен за каране от 1.6 бензина със 100 коня

Alexi

темата се оспами за това я разделих ,придържайте се към заглавието

m_focus

Случайно на някой да му е попаднал читав фокус с-макс или чист с-макс на народна цена :D , че ми трябва автомобил и при липса на нещо подходящо ще трябва да взема друга марка ::)
еее фокусчето ще си го оставя де  ;D
карай форд и бъди горд :)


m_focus

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444667007528862&slink=avo9cx
какво ще кажете за тази кола? малко годината е старичка и двигателя маааалко е по-голям от колкото исках, но екстрите ми хванаха окото  8)
карай форд и бъди горд :)

B.Stoilov

Кола от автокъща, дизелова, с измит двигател - не бих рискувал лично аз, но нищо не ти пречи да отидеш да я видиш, караш и решаваш. Като двигател и екстри е идеална :)

P.S - Няма ли такава от някое частно лице?

smithee

Карам моята  (1,8) вече 4та година и съм изключително доволен. Никакви проблеми, върви чудесно. Единствен недостатък - лисва ми 6та скорост. Но пък това прави 5тата изключително пъргава - ускорява чудесно до към 160км . Разход извънградско 5.5, в града 7,5.

m_focus

Аз съм вече уреден, утре я карам в кат за регистрация, утре повече инфо, че съм гроги :)
карай форд и бъди горд :)

mediacenter

Браво колега!
Аз моята още я търся.... :-[

feminina

#55
Здравейте,

моля за мнение за Ford C-MAX 2011 автоматик. Спраля съм се на следната обява:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11442404661393607&slink=cyoour

Alexi

колега нали знаеш ,че в Италия такситата са бели .. това е такси било 99% или служебна кола като гледам екстрите ,км са поне х2

feminina

Хм, не се бях сетила, че такситата им са бели:)

Pyrhel

Имаш ли VIN на колата, дали автомата не е CVT?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pAbLo

На втората генерация май слагат само Power Shift,и аз за CVTто се сетих първо ;D
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D