Помощ, ц-макс 1.8 бензин Изрежда грешки и не пали

Започната от Dani1981, 05 Март 2023 19:01:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dani1981

Здравейте колеги, имам фокус ц-макс 1.8 бензин, вчера докато се движех с колата при преминаване през дупка(незнам дали е от значение) започнаха да светят всички лампи по таблото и да изрежда грешки от сорта на steering sistem failure, total EPB failure, engine sistem fault. Оборотомера започна да прескача от 0 до 1500 оборота, но самите обороти на двигателя не се променяха. При натискане на педала двигателя си реагираше.преместих и паркирах
колата, изгасих я и дотам с паленето. При завъртане на ключа помтапа се чува да подкачва гориво но стартера не тръгва да върти същевременно си изрежда въпросните грешки. Моля за помощ и благодаря предварително.


ivchotr

Я виж дали не се е разхлабила и разместила някоя клема на акумулатора. Ако не е била стегната по принцип, е твърде вероятно заради сътресението в дупката да не дава добър контакт. Поради което да не върти и стартерът. На него му трябва сигурно захранване.

Dani1981

Акумулатора го вадих и зареждах понеже и аз реших, че може да е от слабия ток, така че го отхвърлям като вариант. Мислех си за някой прекъснат кабел или слаба спойка някъде. Четох из темите и някъде се спомена точно слаба спойка, но незнам къде точно да я търся.


ADiDimitrov

Играх го този филм, при мен беше окислена минусувата клена. Така че почни от клемите.

ivchotr

Това, че е стегнат докрай болтът на клемата, не означава, че самата клема е стегната добре. Ако диаметърът ѝ остава по-голям от полюса на акумулатора, нещата се случват точно по начина, по който ги описваш. Наскоро оправях клемата на акумулатора на един комшия, който след смяната му в магазин/сервиз за акумулатори, се беше сблъскал с абсолютно същия проблем. В твоя случай, ако клемите на акумулатора са стегнати наистина добре, огледай и масата на двигателя. Спойка в таблото няма как да попречи на акумулатора да завърти.

Dani1981

Да направя бърз ъпбейт на събитията. Свалих арматурното табло, разглобих и презапоих въпросната букса. След проба проблема си го имаше същия. След замерване на инсталация се оказа прекъснат кабел за комуникация между компютъра и модулите. Днеска окончателно изтеглих нов кабел и колата заработи. Благодаря!

ADiDimitrov

Добре е да обясниш къде е този кабел и как точно е дал фира! Ще помогне на някой със сходен проблем!

pantzer3

Цитат на: Dani1981 в 11 Март 2023 14:15:04Да направя бърз ъпбейт на събитията. Свалих арматурното табло, разглобих и презапоих въпросната букса. След проба проблема си го имаше същия. След замерване на инсталация се оказа прекъснат кабел за комуникация между компютъра и модулите. Днеска окончателно изтеглих нов кабел и колата заработи. Благодаря!
.

Колега дай малко повече яснота за въпросния кабел, къде се намира, от къде минава и какво свързва, лесно ли се сменя и т.н.

pantzer3

Разглобих таблото и имаше спукани спойки на буксата! Презапоих ги, и вече няколко дена проблеми не съм имал! Да не казвам голяма дума  ::)

F Focus

Цитат на: pantzer3 в 25 Април 2023 10:20:06Разглобих таблото и имаше спукани спойки на буксата! Презапоих ги, и вече няколко дена проблеми не съм имал! Да не казвам голяма дума  ::)

Там ти е бил проблемът-можеш да си спокоен.