Ревизиране на LSD

Започната от Pyrhel, 16 Ноември 2012 00:23:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Днеска исках да сваля грубо мизерията и като източих маслото направих 2 промивки с по около 200 мл бензин - сипах го вътре, затворих капака и почнах да люшкам.

Преди да източа маслото фланците, макар и трудно успявах да ги завъртя на различни посоки, обаче след промивките на ръка не успях да ги помръдна като за отворен. Възможно ли е да съм разкапал на О-пръстените към виското и да съм разказал играта на греста вътре?

Как се казва тая грес вътре, да знам под какво име да я търся, виждали ли сте О-пръстени за тия Сиеровите дифове?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Иван Вълков

Ми те тея О пръстени трябва да са масло устойчиви и съответно бензино устойчиви. След като си му махнал маслото и си сложил бензин е нормално да запънат т.к. контакта на гумата към повърхнината е директен нямаго масленият слой. Предвид ЕГН -то на колата аз бих направил една ревизия на дифа. Винаги може да го напълниш и да видиш дали тече и тогава да го ревизираш което пак е вариянт.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

viksata

#2
Тази темичка ми е много по сърце 8)

На единия ми диф сам преебах О пръстенчето, то е някакво с квадратен профил, беше си ок шпера... сменях сателитите че там

беше с голям луфт :-[

Поради не работещото О пръстенче вече не е шпер.... влязло е масло при дисковете и не държи

Честно казано търсих за греста но не открих нищо... за мен си обикновена силиконова грес

Та като за капак, живо ме интересува това за О пръстените ако откриеш инфо, а и най добре самия пръстен (fri)



ето ги как изгл дисковете


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Pyrhel

Викса, как извади дифф-а от кожуха? Като махна фланците, махна ли семерингите? Гледам, че трябва някаква "специална" скоба за тях... Махна и лагерите? Тия лагери си направи ключ да ги развиеш?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

viksata

#4
Да направих си един ключ  ^-^
Първо се махат 2 зегерки на полуоските и развиваш капачките от страни,като си ги отбелязваш с белег и броиш колко оборота правиш.После го разглобяваш самия диф като лагерите си остават на корпуса на дифа .За да стигнеш до пластините се отвиват болтовете на короната и се маха капака.

Но ако не се налага не го отваряй  (thup)

П.П ключа е отдолу под дисковете на снимката...:)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Pyrhel

Засега няма, ще го сложа като стане за тоя диф сиерата и ще го пробвам. Питам, за да съм подготвен, Danchev ми пуска мухи за шимване ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

viksata

Цитат на: Pyrhel в 16 Ноември 2012 22:23:05
......., Danchev ми пуска мухи за шимване ^-^

Ко това нещо шимване ?!?!? даите инфо да се образовам  (shy)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Pyrhel

Shim - шайба. Подлагане на допълнители "шайби"/пластини или подмяна на съществуващите с по-дебели, с цел по-голям % на заключване.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

billy_boy

Нищо му няма на дифа гаранция. Аз на сиерата преди да го заваря го мих с пароструйката хубаво за да не стане проблем. Отвътре говорим. И след като го измих стегна на ръка се въртеше адски трудно. Сипах маслото и всичко се оправи. Така, че бъди спокоен  :-\

vladi tanev

Малко инфо и аз да дам чрез шимване тоест пластини става но ефекта е кратък понеже се износва бързо дифа пробвано е и това е бил ефекта,има друг начин който е тестван действа безупречно и ще го правя и аз на мойто шперче а той следния разглобява се вади се планитарния механизъм и се носи при бай стругар правят се едни кутийки със пружини които се вграждат вътре и така получаваш  LSD плюс механичен шпер
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


cosworth team ruse

колеги кажете как мога да си съживя шпера,оказа се че едната ми сиера dohc е със шпер но не всеки път сработва,само на 1-ва с рязко пуснат съединител тогава сработва.проверих му кода на дифа и се оказа че е lsd така че да не си помислите че аз съм в заблуда  8)
FORD SIERRA POWER