RS2000 4x4

Започната от Jamari0, 10 Юли 2012 09:56:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Jamari0



Здравейте колеги Фордаджий. Искам да ви се похваля с новата ми придобивка (happy) Двигател: N7A 150hp 4х4 :)

Скоро ще има повечко снимки в измит вариант  ;D


Pyrhel

Здравей колега Фордаджия и добре дошъл! (happy) Първи форд ли ти е това?
4x4-то е голяма рядкост на рс2000 с мно'о готско разпределение 60 отзад и 40 отпред :) Замислено ли е да му се взима душицата - турбота, а/у или ще се кара спокойно?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Jamari0

Цитат на: Pyrhel в 10 Юли 2012 10:06:06
Здравей колега Фордаджия и добре дошъл! (happy) Първи форд ли ти е това?
4x4-то е голяма рядкост на рс2000 с мно'о готско разпределение 60 отзад и 40 отпред :) Замислено ли е да му се взима душицата - турбота, а/у или ще се кара спокойно?

Като за начало искам да му свикна, че не е като 1.6 16v (преди такъв ескорт карах) и полека ще се процедира с РС-а. Но за сега страшно много ми харесва :) А някакви идеи можете ли да ми дадете с кое да започна първо ( интейк? дросел? генерация? )

Благодаря  ::)

Bobi

Я, каква машинка е имало тук  (happy). Честито, колега! Пожелавам ти много приятни емоции с нея. Доколкото разбрах от другите теми, ще има доработки - (clap). След време и аз се замислям за подобна кола за уикенда. Успех и чакаме снимков материал на ъпгрейдите!

hitrata_lisi4ka

Много е хубав ескорта :) Моят изглеждаше по подобен начин, но си беше 1.8 Д. Успех с доработките и ще чакаме новини от тебе :)
Искам нещо русо, може и метла!

Светльо

Честито и от мен колега! А ако си решил да го спипваш виж размера на дросела и се разрови за нещо по голямо, с едни прави тръби и спортен филтер доста приличен звук ще вади и ще си поема по добре, макар че това си е RS2000 трябва да си е фабрично спипано. Иначе ако вече си решил да влагаш повече пари едно чипосване + генерация ще заспи работата както е 150 поне до 170-180 ще си стане а на това купе и 4х4 ще стане яка косачка...  ;) (fri)

Jamari0

Благодаря колега, но имам 1 проблем... като взех колата разбрах от майстора ми че е прегрявана неколкократно моята кола, което означаваше ръжда в ЦЕЛИЯ двигател и ВАРОВИК.... просто ужас за всеки 1 човек, който си обича колите.

Та, в крайна сметка се надъхах пълен ребилд да и направя и се предполага, че до 15-20 дена най-много ще е на улиците ;D
Само няма да сменям блок, глава, клапани, бутала, кабели и свещи.....

П.П. И аз си мислех за чипосване, но чета че няма май хора които да я свършат тази работа успешно на N7a... Дали няма някой тука във форума който може да ми помогне??  (ade) (fe)

Иван Вълков

Прегряването няма общо с варовика и ръждата. По скоро е карана с вода вместо с антифриз. След прегряване обикновенно отива гарнитура, стъргане на главата , смяна на гумички и пасване на клапани. В по-тежка форма отиваш и на сигменти. Искай да ти проверят и термостата че понякога белите идват от него. Пожелавам ти по скоро да излезне от бокса и всичко да е наред.



п.п. Само да добавя че изчистване от ръждата няма. Колкото и промивки да се правят антифриза бързо става кафяв.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Jamari0

#8
Цитат на: Иван Вълков в 01 Ноември 2012 08:39:11
Прегряването няма общо с варовика и ръждата. По скоро е карана с вода вместо с антифриз. След прегряване обикновенно отива гарнитура, стъргане на главата , смяна на гумички и пасване на клапани. В по-тежка форма отиваш и на сигменти. Искай да ти проверят и термостата че понякога белите идват от него. Пожелавам ти по скоро да излезне от бокса и всичко да е наред.



п.п. Само да добавя че изчистване от ръждата няма. Колкото и промивки да се правят антифриза бързо става кафяв.

Колега малко си в грешка, но само малко  ;D Точно прегряването е проблема, защото в следствие на това предишния собственик не е направил нищо по въпроса когато е прегряла... и от там се почва гарнитурата заминава, почва много вода да навлиза навсякаде... и от там вече се е образувала ръждата и варовика в следствие на безхаберието на предишния водач на колата.. Но важното е че не е пукната главата нито блока!!

П.П. Много хора ми казаха да не се занимавам с ребилда, не си заслужавало заради 1 Форд.... Аз мога да кажа, че по-хубава кола от Форда няма и затова възнамерявам да я спася !!

П.П.-2  Благодаря за пожеланието колега. Аз се надявам да стане качествено.. не бързам толкова!

Блока е готов, пускам и 1 снимка.. не направих повече защото много бързах... Когато пристигнат останалите части ще ги нащракам и тях, а и ако не забравя ще снимам процеса "step by step"  ^-^


Jamari0



toretosz

Поздравления за ескорта,радвам се че си го спасил.Да ти пусна един бръмбар не си ли мислил (не съм запознат) но да я оставиш само на задно.От приказки на един расър в стз  който кара коси около 300 ++ коня на 4х4 на някой от етапите му се чупи предното и е карал само на задно.Та ако не ти е основна кола на тези 150 коня би трябвало да държи.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

viksata

Концепцията е различна на 2 та модела, скоростните кутии и най вече предаването към предните колела е по коренно различен начин:)
Ако за коси основния мост е задния,то при рс2000 е предния (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ilko

Цитат на: Jamari0 в 01 Ноември 2012 09:50:29
Колега малко си в грешка, но само малко  ;D Точно прегряването е проблема, защото в следствие на това предишния собственик не е направил нищо по въпроса когато е прегряла... и от там се почва гарнитурата заминава, почва много вода да навлиза навсякаде... и от там вече се е образувала ръждата и варовика в следствие на безхаберието на предишния водач на колата.. Но важното е че не е пукната главата нито блока!!

П.П. Много хора ми казаха да не се занимавам с ребилда, не си заслужавало заради 1 Форд.... Аз мога да кажа, че по-хубава кола от Форда няма и затова възнамерявам да я спася !!

П.П.-2  Благодаря за пожеланието колега. Аз се надявам да стане качествено.. не бързам толкова! I

Блока е готов, пускам и 1 снимка.. не направих повече защото много бързах... Когато пристигнат останалите части ще ги нащракам и тях, а и ако не забравя ще снимам процеса "step by step"  ^-^



На мен ми се струва, че разсъждаваш
малко глупаво. Иван Вълков ти е написал много точно какви са подробностите, а ти пак философстваш ... Кво ти бил казал майстора ... Аве айде със здраве!!!

Jamari0

Може и малко глупаво да разсъждавам, НО няма как да ме убедите, че някой който дори не е виждал двигателя разглобен ще ми каже от къде е дошъл проблема... Стига сме писали по тоз въпрос, че малко офф отиваме  ;D

За да не съм толкова безполезен с този коментар ще се похваля с новите мигачи:



toretosz

последно офф... по темата

Цитат на: viksata в 03 Ноември 2012 08:54:35
Концепцията е различна на 2 та модела, скоростните кутии и най вече предаването към предните колела е по коренно различен начин:)
Ако за коси основния мост е задния,то при рс2000 е предния (thup)

Викса забравяш че сме от стз и ралиджийката не е стоково коси а лека ундурма.Обикновен триврат ескорт(с предно предаване) на който е сложен  коси мотор  и 4х4 от ескорт РС 2000.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Виктор Велев

Уникално ескортче поздравления колега много безаварийни километри ти пожелавам   ^-^

Jamari0

Колеги днес закарах капака на главата на прахово боядисване! Утре вечер или одругиден ще е готова в желания за мен цвят!! 8) ^-^

Jamari0


Иван Вълков

0,48 толкова ли се наложи да отнемат от главата? Ако е толкова доста е била прегряна/ изкривена. Иначе браво, гледам мераклийската я правиш колата.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Jamari0

Да колега... толкова се наложи, както ти бях писал в по-горния пост предния собственик я прегрявал, че я прегрявал и абсолютно нищичко не е правил, че и за капак на цялата работа е била с няква калпава силиконена гарнитура.. Когато махнахме глава беше почти изчезнала гарнитурата и всички водни канали бяха запушени с ръжда... Стараем се да го докараме колкото се може по-добре да стане.. ако ще и 1000 промивки с антифриз да трябва да направим ще направим!!!!! Не напразно съм се захванал да я спасявам!!

Поздрави и успешен ден на всички колеги!!

                                                                                                                              (fe)


Alexander

"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Jamari0

Бих искал да попитам нещо!!

Дали някой може би знае от къде мога да се сдобия с къс скоростен лост (short shifter, quick shift...) или да ми изработят??  ::)

Jamari0

#22
Здравейте колеги.. ето че започна раздвижването по колата.. най-накрая!










Вече с Коси джанти с гуми 205/45/16, разпънка за предницата отгоре на бомбетата и уж оригинално гърне суперспринт, но като го видях неможах да повярвам, че правят толкова ОГРОМНИ спортни гърнета  :D  чакаме само да дойдат гарнитурите и се почва зглобяването.. всички останали части, които ми трябваха са налични!!

П.П. Очаква се, по наши сметки, до 15-20 дена да е запалена и в движение!!!!

TourneoRS

Джантите му ходят , добре стои и като стойка ,, стягай го че идва събора  8)
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Jamari0

Мотора като си легне в коша, предницата значително ще се снижи.. така и смятам да правя за събора да сме "тип топ" от всякаде  (fe)

vladi tanev

Много хубава джанта и много добре стои но със това ЕТ няма ли да имаш проблеми тоест да опира във калниците.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Pyrhel

Снима ли раздатката?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Jamari0

vladi tanev мисля че няма да опира. защото гумите са 205 стоят доста разпънати, но само времето ще покаже, ако са ми заминали (или са пред заминаване) амортесьорите най-вероятно ще опира..

Pyrhel защо да я снимам?

Pyrhel

Толкова ми е акъла и на мен, обърках темите :)) Извинявай (fri)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Ще го видим ли на Дракон? :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.