5-врат Escort RS2000 Cosworth look alike

Започната от ilko, 22 Септември 2011 21:25:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ilko

Здравейте! Казвам се Илиян Генов и съм студент магистър във Варна. Този Ескорт го имам от 2 години и половина. Харесва ми това, че е стара кола, на която мога да пипна всичко без да се страхувам.
Интересно е как привлича любопитни погледи, чудещи се "това Cosworth ли е?"   :-\











this is from my first race driving on a karting track, a lot of fun!!!














Bobi

Илияне, ти изби рибата с този Ескорт бе, мен ! ??? ??? Моите поздравления за труда, който си вложил в колата!Дано продължиш в същия дух...

ffmk1l

Съгласен съм, но защо такава голяма разлика в боята? Не ми харесват само тези стопове, но това си е мое мнение.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Racinga

и на мен ескорта много ми харесва и съм съгласен за стоповете много изпъкват,  много ще му отива едно гърненце с права генерация ( ако вече не е права де  ;D ) поздравления за работата по колата  ;)

Pyrhel

Гледам си изкарал гофрираната тръба отпред за въздух, супер звук вади от там ;D

Супер е Ескорта, много готин вид докарва!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ilko

Гъвкавата алуминиева тръба замества оригиналната пластмасова, която вкарва въздух в кутията на филтъра, но не бих казал, че има звук от нея ... освен ако не сменя панелния филтър с конусен, даже съм си купил остава да пробвам дали ще пасне и как ще стои, ако не ми допадне ще пусна тема, че се продава.
Крайното гърне е обикновено и доста тихо, когато имам нужда да и чуя гласа просто го откачам от скобата и го махам.
Боята и преди се различаваше, но тогава бяха само броня и капак, сега на калниците доста се набива на очи но не е болка за умиране.
За стоповете искам да ви кажа че вечер светят супер! ;)


Bobi

Стоповете мен ме кефят доста! 8)

Alexander

Уникален ескорт!!! Много харесвам Cosworth визията на този модел, само задното крило ти липсва(което е малко странно като цяло) но пасва идеално на цялостната визия! А с двигателят как стоят нещата?  :P
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Alexi

добре направен ,браво за ентусиазма .. мотора е 2000 атмоферен ли ?

ilko

Да, за съжаление е атмосферен :)
Високото крило го имам, но не ми харесва и ми стои в мазата. Единствено искам да сменя пружините с по-твърди, може и да мина само с тампони между навивките ... но пък ще вземе да се вдигне, а аз не обичам скоклести коли >:(


ilko

Ето едно видео, на което се вижда как се накланя колата в завоите и дори в града няколко пъти ми се е случвало да ми поднесе задницата ... опасно си е с тея меките пружини!
http://www.youtube.com/user/ffescortbg?feature=mhum#p/a/u/0/QoAs7tqNbGs

Иван Вълков

Много труд си хвърлил колега, браво, браво. супер е Ескорта. Ще чакам развитие по темата 8)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

за писта е много важно да отделиш сума за добри гуми доста се хлъзга машинката ти струва ми се че е главно от гумите

ilko

Цитат на: Alexi в 23 Септември 2011 20:10:36
за писта е много важно да отделиш сума за добри гуми доста се хлъзга машинката ти струва ми се че е главно от гумите

правилно ти се струва :)
ако продължат да организират такива състезания ще отделя някой лев за сликови гуми, но мисля че това им беше последното италианско :(

Revell

Супер е! Един ден и аз на моя се надявам да му докарам визията... Какви са ти амортисьорите? За отзад крилото на WRC-то най ми допада като вариант...Косито е малко попретруфено, но пък при висока скорост си върши работата. Айде сега да попитам от e-bay ли ти попаднаха броните, праговете и калниците?

ilko

Цитат на: Revell в 26 Септември 2011 11:59:32
Супер е! Един ден и аз на моя се надявам да му докарам визията... Какви са ти амортисьорите? За отзад крилото на WRC-то най ми допада като вариант...Косито е малко попретруфено, но пък при висока скорост си върши работата. Айде сега да попитам от e-bay ли ти попаднаха броните, праговете и калниците?

Амортисьорите са сравнително новички - Мотокрафт, пазя още фактурите от МотоФое.
Така значи, калниците и праговете, фаровете и старата броня с халогените, както и двигателя бяха дело на предишния и първи собственик на колата. Аз съм втория, като просто довърших започнатото от него. От мен е цялата предница, броня, маска, капак, както и ремонта на двигателя, понеже я купих в кофти състояние :-[

ilko

кое от къде и за колко ... бронята си беше тук във Варна и ми излезе 300лв + халогени и мигачи ~90лв + долен спойлер ~60лв
предния капак мисля че го взех от Сливен или Ст. загора, вече не помня - 100лв
маската е от ибей и е към 60лв
направил съм калъпи по предните калници, така че ако някой има желание мога да му направя (beer)

Jumper

Къртиш бате!  ;D Иначе не се съмнявам за стоповете, че светят здраво, ама някак си на мен поне ми седят леко насадени... Иначе ако отвътре бацнеш и едни светодиодни крушки и ще требиш рибата. Защо не си сложил изцяло ксенон? Щото седи леко странно ксенон+халоген...

Bobi

С Анатолий бяхме сложили диодни габарити на моя Фокус  :D. Идеята беше да ги позлвам като дневни светлини. През деня  беше супер, обаче като се стъмни - комбинацията диод + халоген Осрам НБ+ беше малко .... странно :))

ilko

ето така я купих ... но без джантите














Revell

Брей че как не съм усетил те тука има такава броня... Определено не е от морга, тъй като преди година ги обикалях всичките и само на ено място успях да си намера 2-3 ескортчета за поскане. Да не си я взел от магазин?

petarrs

Много ми харесва . Поздравления за хубавата кола  (beer)

beware of the monster

ilko

Благодаря за позитивните мнения на всички! (fri)

Danchev

Както ти сам казваш .... "говорете ми после че репликите не струват" :D
Много е готин ... ех ако беше и тривратото купенце 8)
How about a magic trick?

ilko

мога да се похваля с "нови" стари пружини отпред и отзад, разликата е огромна и като визия и като поведение на пътя 8)
разкарах задното гърне за повече кеф
предните 225/45 17 ми стържеха и задираха в иначе раздутите калници и се наложи веднага да сложа по-ниски гуми 215/40 17, които така или иначе ми стояха и за първи път ги слагам на колата с джантите TEAM DYNAMICS (супер яка, твърда и лека сплав)

остават ми спирачки като ъпгрейд  ::)





Pyrhel

Тая джанта предната е заспала там! Не виждам отзад да се подава прасето, на предно ли е? Те верно, че 4x4 RS2000 са си рядкост, ама знае ли се :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

vladi tanev

Ескорта ти е уникален много ми харесва а и стойката му е супер за спирачки мога да ти предложа да си сложиш отпред от мондео мк3 300мм. са аз съм със такива и съм много доволен.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ilko

Цитат на: vladi tanev в 29 Април 2012 09:48:20
Ескорта ти е уникален много ми харесва а и стойката му е супер за спирачки мога да ти предложа да си сложиш отпред от мондео мк3 300мм. са аз съм със такива и съм много доволен.

Благодаря! От мк3 нали са с 5 отвора, ще се получи ли добре като се разпробият за 4?
То лесният/евтиният вариант е само да си сменя дисковете.
Другият, по скъп вариант е ако ще сменям апарати, да сложа направо някакви спортни 4 бутални със специални дискове и така :) ще видим, квото намерим...
А за въпроса дали е 4х4 - не, само на предно предаване е. Един приятел тук от Варна сега си купи червеното РС-че дето се продаваше по-рано, то е 4х4 и ще става мания сигурно по-голяма от мойта ^-^


Аз планирам след време да взема едно такова мондео за ежедневка и за семейна кола, с мотор 2.0 или 1.8 че да гоним икономии и мека возия.

ilko


Pyrhel

Ха, оня 4х4-то не се обадих на продавача, защото го беше пуснал на части, начи и него съм го изпуснал... Де'а (af)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.