Шушумиги?

Започната от mitakinen, 21 Септември 2011 17:10:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mitakinen

Та за какво става на въпрос. Купих си моя S-Max от Мото-Пфое - лизингов - на 3г. В "Автобилд" бях прочел това нещо като детска болест за моята:







и само месец след покупката разбрах, че моята има същия проблем - и лете и зиме "бар-код ефекта" е точно пред шофьорското място:




Естествено, че като разбрах веднага се свързах с МП. Очаквах, че като авторитетна компания -дилър на любимата марка, ще вземат нещата присърце и ще ми сменят стъклото, което са го продали неработещо нормално. за което сигурно са наказали със сериозна глоба доставчика. Но не би - държаха се точно като шушумиги - първия собственик не се обадил - минала е гаранцията на колата. Още като отидох до МП шефа на сервиза си каза направо, че моята няма да я бъде, но щели да питат Централата на Форд. Може и да не са я питали. Така, че ми отказаха.



Писах на "Автобилд" - но и те постъпиха като шушумиги. Препратили ми писмото и ми препратиха отговора от МП до тях, дори ги беше домързяло да изтрият личното им съобщение. Особено много ме подразни лъжата от МП, че ми предложили отстъпка за ново стъкло. Не ми предложиха дори чаша студена вода. Журналистите от "Автобилд" постъпиха като шушумиги сигурно и защото вносителите няма да им дават коли за тестове? А може би аз съм шушумига, че не тръгнах на война със тях.
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


escobar

Аутобилд България са малко или много като агенция за преводи. Пазарът на нови автомобили е малък, пазарът на списания също е малък, рекламират Пенчо и Гошо. В общи линии тестовете, които правят Аутобилд България винаги са мегапозитивни, да не би и малкото вносители, които им дават коли да се дръпнат, всичко друго е превод за Гертруд и Швайнщайгер. Аутобилд, дори и международния не е институция.

Без да защитавам когото и да било, само ще вметна че има далеч по-тежки случаи. Коли в гаранция, за които се отказва ремонт под предлог, че са консуматив.

Revell

Според мен се опитай да се свържеш с някой регионален европейски мениджър на Форд. Имахме подобна случка с Тойота при която колата счупи клапан на 30 000км. Тука начите решиха че ще сменят клапан, на което не се навихме, после казаха турски мотор и това само можело да се направи...така казали от централата (колата е с японски оригинално). После се свързахме с мениджър за европейски пазар. Той разпореди и докараха японски мотор. Мисля си че дори е нямало допитване при теб.

amplified

В книжката пише, че това се покрива от базовата гаранция, която при моделите преди 2011 беше 2години.
От там нататък не знам как би следвало да се процедира ;)

mitakinen

МП за това се хващат, че е минала гаранцията и първоначалния ползвател не се е обадил. От снимките е очевадно, че проблема е един и същ. Първия ползвател на колата е от Варна и знаеш, че по морето има "много сняг и тежки зими". Особено ако колата стои в гараж, както и сега тя си е в гараж, ако не се интересуваш и четеш, ще си помислиш, че това е нармално. Защото след 10 мин. като се затопли салона, тия линии изчезват. Подразни ме отношението - че лъжат и мажат. И по чуждите форуми има много оплаквания от първите модели с аналогичен проблем, но там - в Европа - всички стъкла са сменени. Тук си хубав докато ти вземат парите и си вземат комисионната. После - клиента да си гледа работата. Но този клиент нали пак ще си купи кола някой ден. Дали ще е от същия дилър?
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Pyrhel

Отивам днеска в МП да проверя историята на един х'автомобил... Изненада. Услугата вече се плаща. Това не е проблем, 30 лева да видиш защо предното стъкло е сменяно и защо е имало интервенции по единия калник (т.е. дали е сменян половината кош при удара или е бил леко драснат калинка при паркиране) не са нищо. ОБАЧЕ това се случва след удобрение от някакво началство, като удобрението го получаваш за... Цитирам "ами 1-2 дена". Споменах защо искам да проверявам и само като казах тенекиджийски неща имаше едно отрицателно поклащане на глава, че ще разбера какво и защо се е случвало.

Сега какво излиза, че ясната сервизна история вече не е толкова ясна? :)) Т.е. горублянки, ама с 6 до 12 хил. лв по-висока пазарна цена? :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Chr81

Тя ако ясната сервизна история е ясна, то никой няма да иска да купи колата. Като гледам и си мисля, дали има и 10% от колите на Мото Пфое с "ясна" история, които да стават за нещо. Пак е повече от Горубляне където 99,9% не стават за нищо. Повечето в МП са служебни и ги е взел като нови груйчото /търговец, мениджър, куриер, сервизен и прочие/ от някоя фирма и понеже колата не е негова, а ще се кара 2-3 години докато е в гаранция, нито я разработва, нито я пази, праска по дупките, газ до дупка, километрите и са поне по 35000-40000 на година, турбото се форсира студено. Като прибавим и вероятността да е удряна и да не са казва, щото все пак някой будала трябва да я вземе, че историята й е "ясна". А, мерси! Ясно е само едно. Евтино и хубаво или няма изобщо, или се намира много, ама много трудно. 

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 26 Август 2012 01:12:12
Отивам днеска в МП да проверя историята на един х'автомобил... Изненада. Услугата вече се плаща. Това не е проблем, 30 лева да видиш защо предното стъкло е сменяно и защо е имало интервенции по единия калник (т.е. дали е сменян половината кош при удара или е бил леко драснат калинка при паркиране) не са нищо. ОБАЧЕ това се случва след удобрение от някакво началство, като удобрението го получаваш за... Цитирам "ами 1-2 дена". Споменах защо искам да проверявам и само като казах тенекиджийски неща имаше едно отрицателно поклащане на глава, че ще разбера какво и защо се е случвало.

Сега какво излиза, че ясната сервизна история вече не е толкова ясна? :)) Т.е. горублянки, ама с 6 до 12 хил. лв по-висока пазарна цена? :))
При мен стана за 2-3 часа. Пишеш молба до управителя да разреши да ти разпечатат историята. Колкото до сериозни удари (които има последствие за геометрията на ходовата част) - те няма как да се прикрият дори и да липсват в историята.

niko_nenchev

За Мото-Пфое мога да напиша цял роман!В една друга тема споделих най-пресните си преживявания с тях,но техните номера нямат край.Не мога да разбера,какви 30лв.,какви одобрения.......  (angry)Наистина,ако им показват цялата история на колите си никой няма да ги вземе и явно са взели мерки.Тези хора се връщат май към 1989г. Направо да се върнат към името Мототехника и да се знае!Заради всичките им безобразия,при покупката на нова кола се насочих към друга марка и не съжалявам.Само,ще ви кажа,че от МП ми дадоха възможно най-високите лихви и застраховки от всички оферти,нямаше ДДС , отделно нямаха и кола за тест.Като минаха няколко дена,започнаха да ми предлагат подобрени оферти,но беше късно.....

amplified

#9
Никой не те задължава да си правиш застраховките при тях. Нито пък обслужването. Даже е препоръчително да не ходиш при тях :)
След като от 280-360 на смяна на масло и филтри слязох на 170 с части от тях... ми сори МП, ама не познахте :) Бал съм ти сервизната книжка, аз си пазя фактурите от всичко.
Както казах не обслужвам кола за 200 бона, че и да излиза от сервиза им с нови проблеми. Ай сиктир и газта до ламарината.  (fri)


niko_nenchev

Когато колата е на лизинг те задължават.

mitakinen

#11
Това да се молиш и да искаш разрешение за нещо, което трябва задължително да ти го дават и описват в сервизната книжка на всяка нова кола и е направо от соц.времето. Трябва да проучим въпроса как е по закон и какви са европеските практики и да натиснем Мототехника-Пфое да спре тази тъпотия, ако трябва и да бъдат задължени публично да вписват сервизната история на колите които продават - то в Търговския регистър ни задължават всичко да публикуваме - дори личните си данни, а баровците от МП да крият какво са правили с колите ни, че и пари да ни искат за това. Трябва да спрем просто да вдигаме рамене и да викаме карай да върви, така или иначе нищо няма да се промени. Още малко ще почнат да ни просрещат с "Добър лев" вместо с "Добър ден"
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

amplified

Задължават?
Обслужването при тях е заради гаранцията.

Alexi

какъв е проблема да се води сервизната книжка и в други сервизи .. даваш я ,хората я попълват ..

Alexander

#14
Цитат на: Alexi в 28 Август 2012 08:29:19
какъв е проблема да се води сервизната книжка и в други сервизи .. даваш я ,хората я попълват ..

Така е! Задължен си само ако имаш още гаранция!
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

mitakinen

Някои от колегите с S-Max -ове видяли ли са дали имат същия проблем
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

ihovahi

Миташки, защо не се свържеш с германскиа автобилд?! Мисля, че там ще обърнат внимание (обясни им как тук не са ти обърнали внимание), че и ще те качат на страницата им с оплаквания.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Nebhotep

Ако питаш за отопляемото стъкло, все още е прекалено топло за да го тествам в реални условия. Днес сутринта при 16 градуска в София по предния прозорец имаше леко овлажняване от вътрешната страна. Пуснах на позицията за идухване max при което се включиха и подгряването на предния и задния прозорец, не се получиха накъсвания като при теб, но надали това е реален резултат. В Аутобилд пишат нещо за сменен доставчик, ама от коя година не се споменава. Като захладнее вече ще се тества и ще споделя.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

mitakinen

На запотен джам пусни само подгрева на предното стъкло и ще разбереш дали си от печелившите :)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Dmitarcho

моето стъкло е подобно ...  че по-зле - точно пред мен не работят реотаните :D Но така купих колата - беше топло - нямаше как да тествам .. Пак е добре, че не чистя цял джам ... а "само" пред шофьора :D
Ръца Пръца


pAbLo

Цитат на: mitakinen в 19 Август 2013 16:00:02
Някои от колегите с S-Max -ове видяли ли са дали имат същия проблем
За щастие съм с ТРЕНД и това го нямам като екстра 8)
НО когато поръчвахме Фиестата ИЗРИШНО попитах в МП дали този проблем все още съществува.
Отговора беше:
- Твърдо НЕ!НИКОГА не сме имали проблеми с тази част!
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

mitakinen

Те ще отричат до последно. Хората си го признават, но нашите "шушумиги" сакън да не се набутат с нещо. Само печалба трябва да има, никакви разходи
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

Добре де...
До преди 5 години и на мен марката ФОРД ми беше като ОПЕЛ.
Едното съществува за да не е най-гадно другото.
Обаче като голям фен на Ауто-Билд в един от броевете им прочетох статията с черния ЕС-Макс.
ТАЗИ КОЛА няма да ви подведе!
И когато дойде юни 2010-та аз знаех,че искам следващата ми кола да е ФОРД ЕС-Макс.
И до ден днешен не съжелявам за избора си!
И знаех за проблема с подгрева на предното стъкло,дори и майстора който ми огледа колата преди да я купя си призна,че е БМВ майстор и Форд са му чужди - пак знаеше за този проблем!
А сега когато Фау-Ве почнаха да си плащат ОТНОВО,Форд взе второто място - ВИНАГИ!
И немогат да ме убедят че колибата за ГОЛФ е най-доброто нещо на пазара!
Не и с тези цени!
Не и с проблема на ангренажната верига на 1.2ТСИ моторите,проблем за който дори немците говорят под сурдинка....
Явно само Джеръми е ПИЧ,но като гледам и той изкарал скромните 16 милиона паунда за миналата година...
Явно и той е спонсориран малко или много...
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

fozzy

Здрасти Мите и на двата макса не съм имал проблем с реотаните на предния прозорец.
Мисля че от 2009г. е оправен този проблем с прозореца. ;D Въпреки че новата ми е 2008г. но нямам проблеми а зимата я ползвам непрекъснато.
Видях и линка за задния спойлер но ценичката е солена ще чакам нещо по сносно.А забравих да ти кажа че с предишния спойлер изгорях като факел.
Поздрави  (fri)

Nebhotep

Те хубаво са го отстранили ама в ETIS никога не е отразяван този проблем. Сега чета сервизните бюлетини за модела от 2007 г. насам и няма нито дума за това.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

mitakinen

Че това е политика не само на Форд, но и на т.нар "реномирани" марки и Мерцедес и VW груп и те крият различни проблеми и ги отстраняват тихомълком
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

pAbLo

Наскоро се спомена за мощна сервизна акция на Тойота.
А уж са дъ бест :D
П.С.
Тук плюем МП от време на време.
Е явно не сте имали работа с АУТОТЕХНИКА (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Alexi

за тоя проблем има бюлетин и хората сменят стъкла по гаранция дори и на 6-7г коли само в БГ не са чували за него ... също така сменят и корозирали джанти ( проблем на полираните модели ) .. тука ще ти се изсмеят ако отидеш с подобно безумно искане

mitakinen

Не им отърва да се занимават щото са с манталитет от Мототехника - клиента им е длъжен, а не те на него. Не са един или два случаите да продават коли със скрити проблеми на висока цена и да заблуждават клиентите, че при тях колите са сигурни. Това са долни действия на хора по  зле и от автоджамбазите
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

mitakinen

Между другото така ако продължаваме за събора коли няма да дадат този път, не само защото сме незаконни и нелегални, ами и ще ги вкараме в разход - при колегите само ще ги бутат и няма да се амортизират моторите на шоукарите. Но да не говорим, че както казва рейсъра в темата за събора им в торгиър :
#18 Чистота 23.08.2013 | 19:44
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
:D
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки