Focus ST170

Започната от К.Методиев, 04 Април 2016 16:28:37

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

ihovahi

Браво Крис, хубава добавка. Колко километра навъртя вече?!
Който фôрка "майстор" си нахôда!



К.Методиев

Може би 15к вече има, тези дни предстой дълго пътуване. :)

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Една снимка на път за Гърция.



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

V.Buzev

Ти тая Гърция я нямаш за нищо :) през седмица си там.

К.Методиев

Горе долу да, но сега съм по далече и за повече време.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Пернишките фокуси могат да спират навсякъде. ;)


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

#96
Проверка на часовника на газ си е като на бензин 1 и 2 само до 100.
https://youtu.be/kD6bF4xRgBc
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Ilian Petrov

А да те питам - досега попадал ли си на калпава газ ?

К.Методиев

Цитат на: Ilian Petrov в 02 Август 2016 22:50:13
А да те питам - досега попадал ли си на калпава газ ?

Само веднъж уцелих една скапана, ам разбирай толкова скапана, че вървеше една идея повече от 1,6 и минах около 180км с една бутилка, а по принцип минавам между 260 и 300км с една бутилка.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Едно бързо ъпдейтче към 6000, че този 5000 имаше някъв проблем и определено не му е толкова добре звука като на 6000 отново Yatour си работи коректно.



Ето го и него с bluetooth модула му. :)



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


К.Методиев

Днес близо 4 часа полираха, ефекта е добър.







Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

И една от вечерта.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

V.Buzev

Еееее не. Последната снимка е уникална.
Много добре се е получило!

Иван Вълков

Найстина много добра снимка. Заслужавало си е търкането!

Sent from my LG-D290 using Tapatalk


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

#104
След известно търсене и събиране на чаркуляци вече имам пълния комплект за темпомат, остава да намеря време и да го монтиран скоро.

Бутоните за волана пристигат от USA защото тук не намерих или цените бяха космически.


Модула за темпомат от момндео мк3 ще свърши идеална работа, на снимката се вижда и бутона за съединителя който трябва да е с 4 пина и е червен.



Бутона за спирачката закупих нов но ще ползвам алтернативен защото идва на много по добра цена от колкото са в мотофое.



Скоро ще има продължение по темата.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

hotblooded

На бензинов двигател не са ли два пина на педала на съединителя? 

К.Методиев

Цитат на: hotblooded в 20 Август 2016 14:11:51
На бензинов двигател не са ли два пина на педала на съединителя?

Два са при версията без темпомат какъвто ми е в момента, когато има темпомат са 4.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

hotblooded

Не знаех че и при бензиновите двигатели ECU следи положението на съединителя. 

К.Методиев

Цитат на: hotblooded в 20 Август 2016 19:47:30
Не знаех че и при бензиновите двигатели ECU следи положението на съединителя.
Още от мондео мк2 с eecv следи положението на съединителя.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

ForeverFord

А как смяташ да го на направиш около лентовия кабел на волана?  Имаш ли изведени пинове там?

Sent from my D2303 using Tapatalk

Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)


К.Методиев

Цитат на: ForeverFord в 20 Август 2016 23:37:10
А как смяташ да го на направиш около лентовия кабел на волана?  Имаш ли изведени пинове там?

Sent from my D2303 using Tapatalk
Да проверил съм, в клокспринга ми е и сензора за ъгъл на волана и имам още 3 свободни пина точно за бутоните за темпомат, също забелязах, че аирбега ми е двустепенен тоест с два пиропатеона, явно при фейсвовите фокуси ги правят вече така. Интересна е лампата за темпомата тя не се намира в километража, а в допълнителните уреди за налягане и температура на маслото по схема е заложена на 12 пин и пише, че не се използва просто защото не се предлага като оборудване в ст. Налага се и малка промяна в местоположението на модула с жилото защото на неговото място има монтирано IMRC при ст170, но вече е измислено как ще стане, скоро ще има някоя и снимка като почна.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

whaaazp

Прозвъни пиновете на клокспринга.
При мен имаше свободни пинове, но лентовия кабел вътре се оказа с по-малко писти и съответно се наложи да сменям клокспринга.


Sent from my iPhone using Tapatalk

К.Методиев

Цитат на: whaaazp в 21 Август 2016 11:48:00
Прозвъни пиновете на клокспринга.
При мен имаше свободни пинове, но лентовия кабел вътре се оказа с по-малко писти и съответно се наложи да сменям клокспринга.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Аха, интересна работа, ще ги проверя значи като стигна до там.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

#113
Днес взех да проверя спринга и яко греда, звъннах го няма връзка, свалих го и го поразглобих малко и ето го датчика за есп-то и онези 3 празни пина дето правят магията.


Даже и букста е различна не отговаря на тази в Форд тис.



Минаваме в процес на издирване на спирала с есп и 9 пина опрпводени при това. :)

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Ново развитие по темата, оказа се, че да си намеря кабел за темпомат и есп е мисията не възможна номера на кабела е 2M51 14A664 DE като от значение са последните букви, и финис номера му е 1307829, но след като прегледах над 20 фокуса фейс звънях и тн се оказа, че няма даже и eBay ударих греда, в мотофое по този финис излиза че няма наличност цена 217лв.
Та затова ще се твори малко взех лентов кабел от мондео мк3 има всички налични писти  и самия кабел мисля да го вградя в моята кутия със сензора за есп-то, тези дни ще видя какво ще се получи, а това е кабела от мк3 вече разглобен.



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Вече е ъпдейтнат до 9 пинов кабела.


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Вече е завършена механичната част и част от окабеляването е извързана.

Оригиналното място за монтаж на модула за темпомата е заето от IMRC модула и затова се налага малко импровизация, но стана много добре.

Монтиран е под кутията на акумулатора.




Кутията на акумулатора на мястото си.



Жилото закачено вече за дросела има си място.



Окабеляването прекарано до вътре.



И вече завършен механичния монтаж в краен вид.



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Иван Вълков

Браво Крис, голям си факир Браво!!!!

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

Наскоро си загубих едната дюза за фара някъде по Гърция и днес ми пристигна новата.


Между другото са си скъпички.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Днес още малко по работих по темпомата, скоро ще е в действие, вече всичко е навързани без бутоните на волана.

Оригиналните бутони на педалите.


И вече преработената инсталация с новите бутони на педалите.


Има още доста неща дето са свършени но не съм снимал, затова пък докато си почивах смених помпата на левия фар и монтирах дюзата.



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.