fokus 1.8 90k

Започната от topei4o, 23 Ноември 2015 16:00:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

topei4o

здр имам форд фокус 1.8 д 90 к 2000г.
колата си работеше идеално докато не се прецака стартера след ремонта на стартера ка4жам стартера на колата и закачам клемата на акумолатора и стартера заппочна да варти хаиде пак сваляна е пак при маистора забравил да сложи нещо по него,отижам качвамго всичко точно колата варти та се кине но няма палене .
ако някои може да помогне ще сам благодарен.


Dmitarcho

Горивния филтър ... пълен ли е с нафта ? Напълни го с една спинцовка.
Ръца Пръца

topei4o

[countdown=MONTH,DAY,YEAR,HOUR,MINUTE][/countdown]Даже от шише пробвах сложих и двата маркуча в него и пак нестава обезваздушава  и накра пробвах със спреи и с него неиска да запали . А мидава 3 грешки 1 за педала на гъста непомня номеря и P1564  p1664 и двета са в помпата .свалях тгабичка и дюза и няма достатачно налягане млисля.

Pyrhel

#3
От там трябваше да почнеш, умряла ГНП.

ПС: RIP български език...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

topei4o

А дали ще стане саво с електрониката да я сменя ?
И как така извеннаж от смяна на стартера
А това че неиска да палне  и със спрея

topei4o

здр отново днес намерих гнп със същият номер като моето дали ще трябва да се запознава или ще стане без запознаване?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

topei4o

аз имам ктс бош  и мулти диаг с които мога да ги диагностицирам но ще може ли с тях да ги запозная

G_o_c_e_v

Искам само да попитам, дали върху помпата има един предпазител от пласт маса и дунапрен? Самата помпа е облечена в това.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

topei4o

Няма такав предпазител може да е махнат от някой преди мен.
Днес смених помпата и при даване на контакт имобилаизера дапочна да мига стартера върти и до тук ,закачамколата и ко да видя пак сащите грешки заедно с още една сварзана с педала на гаста.
Дали в момента понеже имото спира помпата и затова ми дава тези грешки?
имам приател които ги запознава и каза че ще дойде в петък да я запознае .


topei4o

добре де неможели някои да помогне.
гледам изфорума доста помпи са сменявани но никои ли нее гледал дали дава грешки преди да е запозната

Pyrhel

Не знам дали ще можеш или не да направиш връзката през КТС-а, не съм го ползвал. Грешките, които се появяват трябва да са специално, че не са обучени, а не че не работи помпата.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

topei4o

Благодаря утре ще идва едно приателче и ще ги запознае и ще пища какво се случва

topei4o

Здравейте ударих града с форда идва днес един  приятел ключар запозна гнпто но колата пак набива грешки в електрониката и няма палене. Откачих с тая кола. Гнпто е от морга и човека каза че е от работеща кола. Вращам му я няма проблем но кво да права сега даите идея

Alexi

колега иди в сервиз .. с "приятелчета" не се получават понякога нещата .. иска се техника и знания

topei4o

Днес ще идва диагности от форд да видим какво ще каже но по тела каза че има вероятност и това гнп да е ппрецакано затова колата да е в морга понеже от там то купих а тиь помпи са рязкос

topei4o

Така мога да помогна на някои и аз на някои които се е побаркал от нерви като мен тази седмица.
След като доеде момчето от форд днес за 10мин каза помпатя и тази е заминала трагнаси и неми се тапсеше вече помпа и взех старата и трагнах по моргите, намерих още във втората морга помпа от мазда 2.0 тд 115к някаде мисля на вяншен вид горе долу сящата и наи хубавото механична взех я за 70 лв на сляпо прибрах се и разглобих всичко свалих гнпто и разпробих нови дупки на тази от маздата след това направих нов центровка на гнпто на маздата като направих парви цилиндар да е отгоре и кам мотора понеже на маздата е отгоре и наван презацепих я набих колелото от фокуса сложих я о още трипати след това я свалях за да я презацепа . Заработи идеално форда чак след като я бутнах с 2 заба назад на веригата.утре слагом жило и др педал и отлитам . Сега я тествах с важе през прозореца варви застрах.

TourneoRS

Постни една две снимки да видим.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

topei4o

Утре преди да сложа жилото и педала и след като са монтирани пак ще снимам да видите

topei4o



topei4o

Неми дана да качвам още снимки можеби са много голями. Ще ги кача в някои саит и ще дам линка има и клип как работи тоя котар

Иван Вълков

Браво за трансплантацията колега! Сподели как реши въпроса с аванса, турбокорекцията, порцията гориво, студен старт, промяна на оборотите при задна или пускане на повече консуматори и климатика?

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

topei4o

 Ами в момента си играх пак с ъгала на помпата а иначе сутринта в 7.00 запали без проблем и си даржеше супер обороти.  На фарове  и климатик падат до 780 но нее проблем за турбото нищо несам правил но ще си поиграя и с него.  Изникна ми проблем обаче с оборотите паля и я форсирам а оборотомера седи на 1000 и немарда на никаде.

Иван Вълков

За турбо корекцията трябва да си има шуцер с платно или мембрана, намираш го и го свързваш с високото налягане на турбината, така при надув трябва да отпусне повече нафта. За оборотите....незнам как е при фокус.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

topei4o

При фокуса нее вакум кам актуатора отива ваздух и тои го бута а него дарпа лосчето .

G_o_c_e_v

От колектора излиза маркуч към мап сензора. Въпроса е сега, когато помпата е механична, какво се прави с мап сензора. Евентуално ще трябва един тройник между колектора и мап-а и от там на гнп-то за да пуска нафта при надув.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Иван Вълков

Аз никъде не съм писъл вакуум а надув сиреч налягане. Тука значение има как е реализирано управлението на самата помпа чрез вакуум или налягане да пуска повече нафта при надула турбина.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

marti1996

как е колата в момента има ли ряз ?, по-добро вървене ?

topei4o

Колата беше иделно но два дена каране и помпата и се прееба турбото то е вакумно и протече нафта от една гарнитура сега сам я свалил за смяна на гарнитури.
Инаме колата е супер ускорява много по собре и пали без проблем.  Разхода е 7 на 100 с доста ръчкане.

ivchotr

То като бензинка, ве  ;D