Мондео Мк3 2.0 TDCI Авариен режим (кодове на грешки)

Започната от Виктор Велев, 03 Октомври 2015 22:32:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Виктор Велев

 Здравейте преди няколко дни мондеото мина в авариен режим и изгуби мощност все едно турбината не надува. Като го закачихме изкара тези грешки.
P2336
C1323
P3600

Някой знае ли какво точно означават и как да го оправя ?
Предварително благодаря !


Иван Вълков

P2336 - Cylinder 1 - above knock threshold
Ignition timing, knock sensor(KS), fuel quality, mechanical faut

Само за тази намерих в АутоДата

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

emkata

  Имаше тема на колега с Фокус ТДЦИ с такава грешка ако не бъркам

Pyrhel

Последната грешка си я объркал нещо, започват само с 1 или 2.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Виктор Велев

Вчера направихме диагностика на колата ,дюзата на първи цилиндър си беше забравила кода въведохме го и колата излезе от аварийният режим.Остана само една грешка Р0110 която е за температурният датчик на входящият въздух. Но колата няма турбина управлението изобщо не праща вакум към турбото. Според вас каква би могла да бъде причината ?

Иван Вълков

Да не би да е температурния датчик на дебитомера? Виж евентиално за лоша връзка/клема и евентуално почистване. Иначе малкия дявол е излезнал с дюзата дано да няма повече дертове.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Владо

Здравейте,нов съм във форума и затова предпочитам да се закача за темата,вместо да започвам нова. Имам същата кола със същият проблем. Имам колата от почти две години и съм много доволен от нея,но преди 4 месеца влезе в авариен режим,моторът стана ужасно шумен и докато я закарам на майстор/за десетина километра!/ заработи на 3 цилиндъра. Проблемът се оказа същият,като при колегата. И решението беше същото - прекодирахме дюзата! И всичко беше ОК до оня ден, когато всичко се повтори - авариен режим, майстор,прекодиране! Аз не разбирам нищо от електроника, но си мисля, че трябва да има някаква причина компютърът да "забравя" кода на дюзата и прекодирането не отстранява тази причина, а решава проблема само временно! Ако някой знае нещо по въпроса и даде идея или информация  ще му бъда благодарен. Харесвам си колата- напук на всички приказки на майсторите за марката "Форд"- и не искам да я продавам.Но за да я карам спокойно, а аз карам поне 30-40000  годишно, трябва да реша  проблема окончателно.
     

     
                                                                   

Alexi

при моделите преди фейса когато корекцията на дюзата надхвърли някаква граница почва да и "забравя" кода .. т.е. дюзата има износване вече

chokolino771

И аз мисля  , че ще прави дюзи.Моята така позабравяше кодовете ,накрая ремонт и на четирите и вече "компутура" помни всичко.

Владо

Момчета, благодаря за отзивчивостта! Не съм влизал във форума 2 дни, защото пътувах. Подозирам, че сте прави за дюзите, но имам един-два въпроса, особено към Алекси. Фейс-лифтът е опъване на кожата, а не смяна на сърдечна клапа,нали? Това , че стоповете и халогените са променени не значи че има промяна и в дюзите . Моторът е абсолютно същият до 2007 , нали? Второ: едно от нещата, които направих щом взех колата, беше да сваля дюзите и да ги тествам при човек,който само това прави- дюзи и помпи. Проверен е и има всичко- и техника и програми! Вярно, удоволствието е малко скъпо- 100лв е само тестът. Моите всичките "светнаха" в червено на предварителното впръскване, но на останалите 5 режима /дори не знам точно какви са!/ бяха в норма. Ремонтирахме само дюзата на първи цилиндър- сменихме клапана за обратната нафта. И майсторът ми каза, че работата е ОК. Да ама не,нали? Та другият ми въпрос е: всяка година ли трябва да правя дюзи? Сменям най-редовно горивния филтър, зареждам  само на ЕКО и на Ромпетрол. Какво повече да направя? Ремонт на 4 дюзи - разпръсквачи и клапани - е поне 1500-1600лв. Имате ли идея за по-"тънък" вариант,разбира се не за сметка на качеството.     
     


Dmitarcho

Има разлика преди/след фейса ;) Но не знам каква е точно :D Разбира се, че не се правят всяка година дюзите - освен ако не въртиш по 200 000 - 300 000 км. :D В Пловдим има сервиз за дюзи .... резиклирането на една е коло 200-300 лв. но колко качествено работят - не знам.
Ръца Пръца

Владо

Сервиза в Пловдив го знам- на Милчо Гергов. Точно там една рециклирана дюза е 400 лева. Много колеги и майстори казват,че само те -освен Мото Пфое - разбират от "Делфи". Но ние се отклонихме от темата. Въпросът ми беше защо компютърът ми "забравя" кода на някоя от дюзите? Събраха се няколко мнения,че проблемът е в дюзите. Добре. А има ли друг вариант? Може ли да има друга причина? На диагностиката при второто прекодиране не ми излезе никаква друга грешка.

Pyrhel

Редки случаи на шашнат PCM, но в крайна сметка така или иначе се оказват инжектори за ремонт :)
Знам, че всеки се надява с едно въвеждане на кода да се оправят нещата, но дали след 1 или след 6 месеца, положението пак е същото.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

Цитат на: Владо в 25 Октомври 2015 01:36:55
Момчета, благодаря за отзивчивостта! Не съм влизал във форума 2 дни, защото пътувах. Подозирам, че сте прави за дюзите, но имам един-два въпроса, особено към Алекси. Фейс-лифтът е опъване на кожата, а не смяна на сърдечна клапа,нали? Това , че стоповете и халогените са променени не значи че има промяна и в дюзите . Моторът е абсолютно същият до 2007 , нали? Второ: едно от нещата, които направих щом взех колата, беше да сваля дюзите и да ги тествам при човек,който само това прави- дюзи и помпи. Проверен е и има всичко- и техника и програми! Вярно, удоволствието е малко скъпо- 100лв е само тестът. Моите всичките "светнаха" в червено на предварителното впръскване, но на останалите 5 режима /дори не знам точно какви са!/ бяха в норма. Ремонтирахме само дюзата на първи цилиндър- сменихме клапана за обратната нафта. И майсторът ми каза, че работата е ОК. Да ама не,нали? Та другият ми въпрос е: всяка година ли трябва да правя дюзи? Сменям най-редовно горивния филтър, зареждам  само на ЕКО и на Ромпетрол. Какво повече да направя? Ремонт на 4 дюзи - разпръсквачи и клапани - е поне 1500-1600лв. Имате ли идея за по-"тънък" вариант,разбира се не за сметка на качеството.     
     
в случая след фейса се монтира друга помпа и други инжектори по надеждни ,пак на делфи но доста от бъговете са отстранени .. сега твоите на къде са може само да се гадае ,но преди фейса тия детайли са проблемни и редовна смяна на горивен филтър не им помага в това отношение .. позачети се по темата .. форд правят доста опити да подобрят надеждността на горивната система на тоя инак добър мотор ,първите вграждани инжектори са 101 ,а последните ,на машините от 2007г са 801 - това са 8 вида инжектори ,някои са взаимозаменяеми ,други не .. сложна материя в която ще навлизаш постепенно берейки ядове :))

Владо

Момчета още веднъж благодаря! Алекси прав си, моите инжектори са 101. Имам списък с още 4-5 номера, които са съвместими с мотора ми, но това не е голяма утеха, защото е ясно, че трябва да събирам пари за ремонт на дюзи.Като го направя, ще се обадя. Бъдете здрави!

Владо

Преди месец се" закачих" за чужда тема - компютърът ми на два пъти "забравяше" кода на някоя от дюзите. Тук-във форума- се оформи мнение, че трябва да ремонтирам дюзи.Да ама коя? На две поредни диагностики не ми излиза никаква грешка! Моторът работи перфектно, но докога? До следващият бъг. И понеже един приятел от Англия ми направи страхотна оферта, реших да попитам и Алекси и останалите, които са "в час", кои точно инжектори са за мотор 2.0 ТDCI 96kw(130hp). Питам, защото тук във форума спорихме за разликите  преди и след фейса. А  в сайта на Делфи няма такава граница! Всички инжектори - и 301Z  и 501Z и 504Z и 801D излизат за целия период 2001-2007. И в три сайта за резервни части е същото! Ако някой е наясно го моля да помогне! И още нещо - ако всичките тези дюзи са съвместими с мотора ми, то коя да избера?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

виж твоите с кой номер са като за начало и по инфо от нета ще установиш с кои са съвместими .. че 02г е точно когато сменят модела на разпръсквача

Rosen_gb

Да питам и аз. Колата ми е влязла в авариен режим. Пуши много, трака двигателя и като се кара прекъсва и върви на тласъци. То е ясно че е дюза. Въпросът е дали има начин да разбера коя е или кои са, без да ги нося на стенд. Казаха ми че с тест за обратна нафта това не помага. Все пак направих тест малко не професионално и ми показа стойности на 3-те към 7,5-8мг на 4-та беше към 13-14мг.

hotblooded

Цитат на: Rosen_gb в 16 Март 2016 02:22:34
Да питам и аз. Колата ми е влязла в авариен режим. Пуши много, трака двигателя и като се кара прекъсва и върви на тласъци. То е ясно че е дюза. Въпросът е дали има начин да разбера коя е или кои са, без да ги нося на стенд. Казаха ми че с тест за обратна нафта това не помага. Все пак направих тест малко не професионално и ми показа стойности на 3-те към 7,5-8мг на 4-та беше към 13-14мг.
Няма значение коя е "хвъркналата дюза" - при ремонт се ремонтират и 4те, иначе скоро пак започват да окапват и другите една по една.


Rosen_gb

Цитат на: hotblooded в 16 Март 2016 06:40:41
Няма значение коя е "хвъркналата дюза" - при ремонт се ремонтират и 4те, иначе скоро пак започват да окапват и другите една по една.


Мерси за отговора хем че не ми се искаше да чувам точно това. 1000лв няма да дам за сега поне. Ще търся друго решение.

hotblooded

Цитат на: Rosen_gb в 16 Март 2016 09:10:26

Мерси за отговора хем че не ми се искаше да чувам точно това. 1000лв няма да дам за сега поне. Ще търся друго решение.
Другото решение са дюзи втора ръка, ако имаш късмет ще караш дълго, ако нямаш - може да правиш от двата комплекта един и са се надяваш компа да не се шашка много

mladenmih

Само и аз да напиша нещо моите дюзи ги  правих в Карлово-Виктор се казва човека и съм много доволен ако някой иска телефона му ще го дам.Дюзите ми дойдоха с нови кодове залепени на тях,монтирах и програмирах и сега карам.
"аз съм най младия от инжинерите Харпов те ви казват да не пиете-не ги слушайте-пийте"