Придърпва, Фокус МК2

Започната от bojidar_k, 20 Юли 2015 12:28:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bojidar_k

Здравейте,
След доста ходене по мъките /най различни сервизи включително мото пфое/ никой не може да ми обясни от какво ми прави проблем колата.Реших да се обърна и към вас евентуално ако сте се сблъсквали с подобен проблем и имате някакви идеи и  предложения. Поблемът е следния , при  движение  с обороти в диапазона 1000 -1500  колата започва да придърпва и да се дави. Веднъж щом ги мина тези обороти всичко се оправя и колата си се движи съвсем нормално. Не го прави винаги. Прави го и при по-празен и при напълнен резервоар. Не съм забелязал да има промяна в цвета на пушека от ауспуха. Дебитомера на колата е сменен, ДПФ филтъра    на колата го отпушвах със смес която мото пфое поръчва от германия преди година. Наскоро колата влезе в авариен режим и като я закарах на диагностика ми казаха че се е напукал маркуч към Дпф а и ми обявиха скромната цена от 477 лв за нов ??? , и две седмици за доставка. Налагаше ми се да пътувам и нямаше как да го направя с кола в авариен режим, затова набързо разкарах филтъра и залъгахме компютъра че всичко е наред. Минах около 2000 км и пак на моменти ми го правеше този номер. Мислите ли че колата може да се бърка от този маркуч. Сега не е в авариен режим. Ако някой има идея ще се радвам да ми отговори:)


Alexi


bojidar_k

#2
Ето че е полезно да пита човек, тотално ми беше излязъл ЕГР-а от главата. Още утре ще го погледнем. Мерси за бързия отговор.

bojidar_k

#3
Мъка,
ЕГР-а заминал,стоеше си на 2 процента и няма никой. Сменихме с нов, всичко точно с него, като сее закачи на диагностига се вижда как мени процентите, обаче светна на таблото  ENGINE SYSTEMS FAULT. при майсторите които го смениха твърдят че дава грешка в ЕГР-А . чистят я и при следващото запалване веднага светва лампата и изписва тази грешка. 

hotblooded

С нов ли го сменихте, или втора ръка?

bojidar_k

Чисто нов 380лв парчето. Четоха я колата на друго мясно и сега излиза грешка за датчи
ка на разпределителния вал........ съмняват се да не е  прескочил ремъка  :-[ ::) :-[

bojidar_k

#6
Ок вече майсторите са на едно мнение.ЕГР а дава проблеми. Нещо се бил лъжел. Нз май пак ще ходя в мото пфое,че ми предлагат да го лъжат електронно и по този начин да го премахнат - не ми се иска тамън дадох толкова пари за нов и на вятъра.....

sgel

ЕГР в България не се купува нов, а се затапва физически и се казва на компа софтуерно,че няма. Отиди при някой чипър той зн какво трябва да направи.... С твоя двигател можеш да искараш мн добри стойности на диното. Тези 300лв за тоя боклук можеше за чип да ги дадеш.

bojidar_k

#8
 Добре, Софтуерно вече всичко е ок,
Нищо не свети и пак от време на време се усеща как колата пак се опитва да се дави. Като й подам малко повече газ се кротва. Фокусник :D

sparky

С електронен педал ли е?


bojidar_k

#10
Застреля ме, нямам идея. Ако някой във форума е запознат дано да драсне един ред :)

Alexi

да с електронен е ,но педала по принцип изкарва доста освен това записваше някаква грешка за него ако е заминал

bojidar_k

#12
Друга грешка освен за ЕГР-а не е давал. Заредиха му  нов софтуеър, в който както видях докато се записвеше  ЕГР и  FAP бяха сложени на ОFF . Сега не изкарва грешка но пак на моменти си придърпва.

bojidar_k

#13
Моля Темата да бъде ЗАКРИТА! Благодаря.

ihovahi

#14
Аз предлагам, още веднъж, ако си позволиш да изтриеш коментарите си да бъдеш изгонен.
Който фôрка "майстор" си нахôда!