Ескорт МК7 с двусекционни фарове от MK5 - ел. схема?

Започната от THX, 28 Февруари 2016 22:47:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

THX

Здравейте!
След успешна конверсия на предницата от MK7 към MK5 и монтиране на двусекционните фарове, стигнах до проблема, че като светна дългите, късите угасват, а до колкото разбрах трябва да светят и къси и дълги. Също така ми е нужна и схема на кабелите за машинките за регулиране, че в момета светя много нависоко.


2.9

Aз не можaх дa рaзберa кое към кое сте конвертирaли,но нa моя мк5 късите също гaснaт кaто превключa нa дълги.

THX


2.9

Дa,с двусекционните е и отдaвнa съм зaбелязaл че н4 крушкaтa имa сaмо двa проводникa нa буксaтa които зaхрaнвaт къси светлини и толковa.Някой ендженер е мислил достa стрaнно..Виж и ти дaли имa трети проводник нa буксaтa която се слaгa нa крушкaтa във външнaтa секция и ще рaзбереш.Aко сложиш клемa вътре и я свържеш към вътрешнaтa секция ще ти светнaт и двете.

THX


2.9

Aaaa чел съм между редовете... :-[.През цялото време мислех че се оплaквaш че не свети външaтa секция кaто дълги въпреки че е с Н4 крушкa.A теб ти угaсвa изобщо тaкa ли?При мен си остaвa дa си свети нa къси.

opex

Читавия вариант за фикс на проблема е с мост (проводник с диод обаче и внимавай с посоката му - ивицата му трябва да е откъм страната на проводника на късите светлини. Не е нужно да е много 'як', през него минава ток колкото да залепне реленцето за фаровете, то носи големия ток) от 'сигналния' кабел на дългите към 'сигналния' кабел на късите, в буксата на самото лостче за включване на фаровете.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

THX

Цитат на: 2.9 в 01 Март 2016 13:52:14
Aaaa чел съм между редовете... :-[.През цялото време мислех че се оплaквaш че не свети външaтa секция кaто дълги въпреки че е с Н4 крушкa.A теб ти угaсвa изобщо тaкa ли?При мен си остaвa дa си свети нa къси.
С двусекционните, на дълги светят 2-те секции, но когато от едносекционни преправяш на двусекционни, като минеш на дълги - външните секции угасват.

Цитат на: opex в 01 Март 2016 17:25:32
Читавия вариант за фикс на проблема е с мост (проводник с диод обаче и внимавай с посоката му - ивицата му трябва да е откъм страната на проводника на късите светлини. Не е нужно да е много 'як', през него минава ток колкото да залепне реленцето за фаровете, то носи големия ток) от 'сигналния' кабел на дългите към 'сигналния' кабел на късите, в буксата на самото лостче за включване на фаровете.
Обикновен 1N4007 или някакъв Шотки-диод да сложа?

К.Методиев

Сложи обикновен диод 1А стига между релета за къси и дълги по посока от релето за дълги към къси, аз съм го правил така направо в таблото с предпазители става най лесно.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

THX

Направих го, сега всичко е както трябва. ^-^ Благодаря за идеята!