Ford transit 2,0 tddi пали по-трудно

Започната от Antim, 27 Ноември 2015 00:05:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Antim

Здравейте на всички колеги (ФОРДАДЖИЙ)  ;D     Нов съм във форума така, че ако има нещо ме извинете
Та проблема ми е следния имам форд транзит 2.0 тдди  2002г карам го 4 години и половина, нямал съм абсолютно никакви проблеми докато преди една седмица както си карах и микробуса изгасна в движение, закарах го в БОШ ПЛОВДИВ там ми казаха, че ми е изгорял компютъра които управлява (ГНП) и ми казаха ремонта на компютъра плюс смяна на гумички ще ми струва 1815лв и отделно се плаща за монтаж демонтаж... Тъи като сумата ми се видя висока реших да поразпитам насам натам намерих майстор (помпаджия) които каза че ще ми го оправи за 400лв. Та съглсих се аз закарах му го ремонта беше за 3 дена и вчера си го взех микробуса вече си работи върви си нормално НО нещото което ме замисли че след ремонта микробуса почна да пали но с малко повече въртене на стартера преди ремонта палеше на четвърт а сега прави два три оборота чак тогава пали какво е вашето мнение какво ще ме посаветвате страхувам се че идва зима при нас температурите падат до -15 , -20 градуса до сега съм нямал никакви проблеми...!!!  Моля за съвет някои сблъсквал ли се е с такъв проблем да ме посаветвате какво да правя

БЛАГОДАРЯ ВИ ! ! !


Иван Вълков

Ами редно е да отнесеш въпроса към човека който е ремонтирал помпата - най вероятно само електроникара и. Иначе ако е демонтирана помпата има вероятност и зацепването да не е коректно, има си инструменти и белези. След като запали какъв пушек излиза, има ли неравномерна работа, могат да се проверят и подгревните свещи.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Antim

Ами според майстора на помпата е, че от преди самата помпа била с по висок аванс и затова е палил по бързо но според мен ако има разлика в аванса ще има разлика и в мощността а всъщност мощността е същата бих казал и по добра отпреди двигателя си работи нормално и без никакъв пушек дори и във високи обороти за свещите не съм се замислил но той върти повече от преди и топал и студен